Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@22:36:39 GMT

پلیس کرمانشاه موضوع نشر اکاذیب را پیگیری می کند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۳۱۵۴

پلیس کرمانشاه موضوع نشر اکاذیب را پیگیری می کند

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه  متاسفانه امروز و پس از برگزاری جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا کرمانشاه که به ریاست استاندار برگزار شد مطلبی با عنوان "تخلف کرونایی 2 ارگان" در کرمانشاه که یکی از آنها نیروی انتظامی عنوان شده بود توسط یکی از خبرنگاران حاضر در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با ابراز تاسف از مطالب کذب منتشر شده در برخی کانال های خبری، عنوان کرد: در صحبتی هم که با مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری انجام شد وی قویا نقل قول مطرح شده از سوی جناب استاندار را تکذیب و تاکید کرد که خود ایشان هم عنوان کرده که سخنی از انتظامی کرمانشاه به میان نیامده و تحت هیچ عنوان روی صحبت با این نیروی خدوم و زحمتکش نبوده است و این مطلب طی تماس تلفنی توسط جناب مهندس بازوند نیز به اطلاع فرمانده انتظامی استان کرمانشاه رسیده است.

سرهنگ "محمدرضا آمویی"با بیان اینکه شواهد همه گواه این است که نیروی انتظامی در یک سال و اندی که از شیوع کرونا در کشور می گذرد همراه و همدوش با مدافعان سلامت حرکت کرده و نیروهایش بیش از همه ارگان ها و دستگاه های دیگر در معرض ابتلا به این ویروس قرار داشته اند، گفت: تقدیر مکرر مسئولان ارشد کشور از عملکرد ناجا چه در سطح ملی و چه استانی گواه این مدعاست.

وی تاکید کرد: در قبال موضوع اخیر نیز انتظامی استان کرمانشاه این حق را برای خود محفوظ می داند که تا روشن شدن واقعیت، مسئله را از مبادی ذیربط پیگیری کند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در پایان گفت: انتظاری که از همکاران رسانه ای و خبرنگار می رود این است که در بیان مطالب و نقل قول ها با دقت بیشتری عمل کرده و از انتشار مطالبی که نسبت به آن مطمئن نیستند خودداری کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه کرمانشاه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار