Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:56:15 GMT

خداحافظی هادی ساعی با تیم ملی تکواندو

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۳۱۶۴

خداحافظی هادی ساعی با تیم ملی تکواندو

هادی ساعی بعد از محرومیت از حضور در لیگ تکواندو، حالا قید سمتش به عنوان مدیرفنی تیم ملی را هم زده است.

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که هادی ساعی به دلیل درگیری فیزیکی با دبیر سازمان لیگ تکواندو با حکم کمیته قضایی فدراسیون تکواندو یک سال از حضور در لیگ برتر محروم شد.


با این حال گفته می شد که هادی ساعی همچنان به عنوان مدیرفنی تیم ملی به کار خود ادامه خواهد داد؛ اتفاقی که گویا با خواست خود ساعی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران که با پیراهن تیم ملی تکواندو دو طلا و یک برنز المپیک را به ارمغان آورد، از حضورش در تیم ملی نیز استعفا داده و در فاصله چند ماه مانده به المپیک با کادرفنی همکاری ندارد.


هادی ساعی در این باره به فارس گفت: مدت دو ماه است سر تمرین تیم ملی تکواندوی بزرگسالان نرفته‌ام. دعوا و مشکلی با کادر فنی تیم ملی، فدراسیون تکواندو و هیچ کس ندارم. کادرفنی تیم ملی با من هماهنگ نبود و من هم  آبرویم را از سر راه نیاوردم که همکاری‌ام را ادامه دهم. برهمین اساس تشخیص دادم نمی‌توانم دیگر با تیم ملی تکواندو همکاری داشته باشم ولی آنها اصرار داشتند با من کار کنند. برای موفقیت تیم ملی در مسابقات پیش رو دعا می‌کنم. هر کاری هم از دستم بربیاید برای موفقیت تیم ملی تکواندوی ایران انجام می‌دهم و دوست ندارم فدارسیون و کادر تیم ملی تکواندو لطمه بخورد.در این مدتی که با تیم ملی همکاری ندارم چند بار با پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جلسه داشتیم و یکدیگر را دیدیم.


بدین ترتیب بار دیگر همکاری مشترک ساعی و فدراسیون تکواندو به نتیجه خوبی نرسید و زودتر از آنچه که فکرش را می کردیم، به پایان رسید.

تکواندو هادی ساعی (مدیر فنی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو هادی ساعی مدیر فنی فدراسیون تکواندو تیم ملی تکواندو هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل

به گزارش همشهری‌آنلاین، حدود یک ‌ماه پیش بود که باشگاه فاینورد اعلام کرد قرارداد علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی‌اش را تمدید نخواهد کرد. اتفاقی که این روزها هم در این تیم رخ می‌دهد، به وضوح تأییدکننده عدم‌نیاز فنی فاینورد به جهانبخش است؛ جایی که کاپیتان تیم ملی ایران تنها در دقایق پایانی مسابقات این تیم فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند.

در ۳بازی اخیر فاینورد، جهانبخش به‌ترتیب ۱۴، ۷ و ۵دقیقه به میدان رفته. او در حالی از دقیقه۸۵ بازی این هفته با ایگلز راهی زمین شد که نتیجه ۳بر یک به سود هم‌تیمی‌هایش بود و بازی با همین حساب به پایان رسید. در فاصله ۳هفته تا پایان رقابت‌های لیگ هلند، فاینورد با ۹امتیاز کمتر از آیندهوون در رده دوم قرار دارد و طبیعتا از شانسی برای قهرمانی برخوردار نیست.

کد خبر 847381 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال عليرضا جهانبخش

دیگر خبرها

  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال