Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@03:01:03 GMT

تازه ترین عکس دو نفره مهران غفوریان و همسرش

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۳۱۸۵

تازه ترین عکس دو نفره مهران غفوریان و همسرش

‍‍‍‍‍‍

مهران غفوریان سوم شهریورماه سال ۱۳۵۳ بدنیا آمد. مهران غفوریان در تهران متولد شد. مهران غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی می‌باشد. مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

تازه ترین عکس دو نفره مهران غفوریان و همسرش

مهران غفوریان این استوری را به اشتراک گذاشت:

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.

اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.

لاغری عجیب مهران غفوریان

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌ مهران مدیری هستند.

به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد.

انتشار شایعه خودکشی مهران غفوریان برای دومین بار

در روزهای اخیر شایعه خودکشی مهران غفوریان، بازیگر خوش ذوق و طنزپرداز کشورمان در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها منتشر شد که وی را ناچار به واکنش کرد؛ واکنشی عبرت آموز که وی در آن ضمن اشاره به صحت و سلامت خود از مردم می خواهد از قضاوت کردن در مورد یکدیگر دست بردارند.

وی در یک مصاحبه تلفنی در رابطه شایعه خودکشی خود گفت: از کسانی که برای من شایعه درست کردند، می گذرم و می بخشم، شاید دل مادر و همسرم شکسته، از آن ها هم می خواهم که ببخشند، اصولا آدم ها باید مراقب باشند که حق کسی گردنشان نماند.​

مردم عزیزم این همه سختی دارند، این همه مشکلات اقتصادی و درگیر ویروس کرونا هستند، وبا این حال دلشون من شاد می کنم این برایم مقدس است. امیدوارم که همدیگر راقضاوت نکنیم.

این بازیگر در ادامه توضیح داد که تصور کنید وقتی مادری خبر خود کشی پسرش را می شنود چه حسی پیدا می کند؟ خودکشی گناه کبیره است و خیلی شایعات دیگری بود، در حال حاضر خداراشکر خبری نیست.

در ادامه فیلم واکنش مرتبط به واکنش غفوریان به این شایعه را مشاهده می کنید:

منبع: فردا

کلیدواژه: مهران غفوریان مهران غفوریان در قورباغه مهران غفوریان و همسرش عکس جدید مهران غفوریان مهران غفوریان و دخترش عکس لاغری مهران غفوریان مهران غفوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد

به کزارش تابناک، اعتماد آنلاین نوشت:  روز گذشته (۶ اردیبهشت) رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

 

او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است. شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آن‌ها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.

منبع: اعتماد آنلاین

دیگر خبرها

  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش (فیلم)
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو