Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@20:14:58 GMT

پرسپولیسی ها امروز تمرین می کنند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۳۴۴۸

با توجه به این که از کاروان پرسپولیس تست کرونا داد هنوز مشخص نیست تمرین سرخ ها امروز برقرار می شود یا نه

بازیکنان پرسپولیس پس از انجام تست کرونا در انتظار نتایج تست هستند.

به گزارش طرفداری، در خبرها داشتیم که بازیکنان پرسپولیس پس از آزمایش کرونا که شب قبل دادند، امروز در انتظار ساعت تمرینی از سوی کادرفنی و انجام تمرین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به نظر می رسد تا رسیدن پاسخ تست کرونا، AFC اجازه تمرین به پرسپولیسی ها را نخواهد داد.

این در حالی است که پرسپولیسی ها اگر امروز تمرین نکنند، پشت سر هم دو جلسه تمرینی را از دست داده اند و آخرین تمرین آنها نیز ریکاوری بعد از بازی با نساجی بوده است. از این رو پرسپولیس برای انجام تمرینات تاکتیکی در حالی که باید روز 25 فروردین به مصاف اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کند، فرصت بسیار کمی دارد.

اخبار داغ 

بازداشت نوعروس خائن هنگام همخوابی با دوست صمیمی شوهرش برترین های قرن با جهانگیر کوثری: مظلومی می توانست لواندوفسکی باشد؛ ممکن بود دایی به خاطر یک گل قطع نخاع شود فدراسیون هند: پرسپولیسی ها برنامه های ما را به هم ریختند روز خوب آزادکاران ایرانی در قزاقستان؛ کشتی آزاد ایران با تیم کامل به المپیک می رود کارشناس داوری مارکـا: صحنه برخورد مندی و بریتویت پنالتی نبود 0 گل و 0 پاس گل برای لیونل مسی از زمان آخرین بازی کریستیانو رونالدو در ال کلاسیکو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرسپولیسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که دروازه‌بان مصدوم قرمزها همچنان تحت نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند تا حضور او در بازی چهارشنبه‌شب برابر سپاهان نامشخص باشد.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا برای دقایقی با بازیکنان صحبت‌های جدی خود را در خصوص دیدار با سپاهان انجام داد.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!