Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عزت زمانی با تأکید براینکه اهم فعالیت‌های مبلغان در رمضان، ارائه خدمات اجتماعی و همراهی کادر درمان است گفت: کمک به حفظ سلامت و تعالی عموم افراد جامعه، راهبرد مجامع دینی و مذهبی در رمضان امسال است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی مجموعه‌های مرتبط با این سازمان مانند «مساجد، هیئات مذهبی، تشکل‌های دینی، خانه‌ها و مؤسسات قرآنی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اهم فعالیت‌های مبلغان و فعالان فرهنگی در رمضان امسال، ارائه خدمات اجتماعی و همراهی کادر درمان است.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به برگزاری مراسم مذهبی در محرم و رمضان سال گذشته بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به بهترین نحو توسط قشر مؤمن و متدین جامعه بیان داشت: با توجه به مدیریت قشر مؤمن و متدین در برگزاری مراسم سال گذشته که نشان از عقلانیت و همراهی تمام قد این قشر با ستاد ملی مبارزه با کرونا بود؛ می‌توان گفت که مردم مؤمن و متدین با کمک به حفظ سلامت جسمی و معنوی جامعه اسباب تاب آوری، افزایش قدرت روحی و روانی مردم در مبارزه با بیماری، تحمل سختی‌ها و مشکلات را فراهم می‌کنند لذا تصمیمات نادرست و غیر کارشناسی برخی مسئولان کشور در این زمینه می‌تواند به سلامت جسمی و معنوی جامعه خسارات جبران ناپذیری وارد کند.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی ضمن تقدیر از ایثارگری‌ها و جهاد کادر درمان در ایام شیوع کرونا عنوان داشت: یکی از افتخارات جامعه مذهبی کشور اعم از اعضای هیئات مذهبی، بسیج، مساجد و... حضور و همراهی کادر درمان در بیمارستان‌ها در سخت‌ترین شرایط کاری بود همچنین باید گفت که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ماه مبارک رمضان امسال نیز جلوه‌ای دیگر از خدمات اجتماعی فرهنگی، همدلی و مواسات جامعه مذهبی کشور را مشاهده خواهیم کرد.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: «استفاده از فضای مجازی برای گسترش فعالیت‌های اجتماعی»، «برگزاری مسابقات و پویش‌های متعدد فرهنگی و قرآنی»، «برگزاری مجالس قرآن خانوادگی»، «رسیدگی به محرومان»، «تقدیر از روزه اولی‌ها»، «توسعه مجالس و برنامه‌های تفسیر قرآن»، «تقویت و کمک به فعالیت‌های قرارگاه شهید سلیمانی»، «تولید محصولات چند رسانه‌ای»، «پویش کتابخوانی» و «تبلیغات محیطی و رسانه ای» از اهم برنامه‌های معاونت امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مدهبی سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی رمضان امسال کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند

محمد ناصحی٬ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

وی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ، سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور ادامه داد: برقراری تماس با افراد برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مردم کشور فقط با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می شود.

ناصحی تاکید کرد: بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو در سوء استفاده از نام بیمه سلامت باشند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور اضافه کرد: از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان بیمه سلامت ایران مراجعه کرده و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • بیمه سلامت هرگز برای بیمه‌کردن با افراد تماس تلفنی نمی‌گیرد/ بیمه شدگان مراقب شرکت‌های سودجو باشند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند