Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مرور زمان و با افزایش استفاده کاربران از اینترنت و وجود روش های ارتباطی بسیار مناسب، بستری فراهم شده است تا افراد بتوانند در کنار ایجاد ارتباط، روش های جدیدی را برای کسب و کار خود نیز به وجود آورند. دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی آنلاین، تبلیغات اینترنتی و یا هر نام دیگری که بر روی گذاشته اند، حال به عنوان یکی از مهم ترین بخش های یک کسب و کاری تبدیل شده است و می توان گفت که این روش توانسته بسیاری از روش های سنتی فروش را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیجیتال مارکتینگ چیست و چه اهمیتی دارد؟

مفهوم اصلی دیجیتال مارکتینگ در اصل به فرایند هرگونه تلاش برای کسب درآمد از طریق اینترنت اطلاق می شود. بازاریابی در شبکه های اجتماعی،استفاده از ایمیل مارکتینگ، وبلاگ نویسی تماما از نوع فرایندهای دیجیتال مارکتینگ هستند. توجه داشته باشید که دو مفهوم بازاریابی دیجیتال با بازاریابی اینترنتی متفاوت است و در بحث دیجیتال مارکتینگ(بازاریابی دیجیتال) هدف اصلی استفاده از تمام راه های ارتباطی برای بدست آوردن مشتریان و اهداف خاص می باشد.در ادامه یه بررسی برخی از روش هایی که به شما کمک می کند تا از این روش برای کسب درآمد استفاده کنید، خواهیم پرداخت.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی وب سایت

در این روش که امروزه نیز بسیار محبوب شده، تمام فرایندهای دیجیتالی از طریق یک کانال بسیار مهم و بزرگ انجام خواهد شد. استفاده از خدمات طراحی سایت در کرج می تواند یک برند را در دل مخاطبان خود جای بی اندازد و به آنها کمک می کند تا بتوانند محصولات خود را بدون مشکل و در کمترین زمان ممکن برای کاربران ارسال کنند.

تبلیغات به ازای هر کلیک

یکی از ابزارهایی که سیستم های تبلیغاتی از آن برای انجام کارهای دیجیتال مارکتینگ خود استفاده میکنند، تبلیغات و پرداخت مبلغ به ازای هر کلیک می باشد، در این روش شما با کلیک کردن بر روی برخی از محصولات فیزیکی و یا خدماتی و استفاده از آنها، علاوه بر رفع نیاز خود در انجام یک تجارت آنلاین نیز سهیم بوده هستید. پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)، به افرادی که در این حوزه در حال فعالیت هستند، اجازه می دهد تا بتوانند کسب و کار خود را با این روش گسترش دهند.

بازاریابی محتوا

امروزه داشتن داده و وجود محتواهایی که کاربران وقت بسیاری از خود را پای آن صرف می کنند، به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی در دنیای دیجیتال تبدیل شده است. در این روش افرادی که توانایی تولید محتواهای مختلف صوتی و تصویری را دارا می باشند، می توانند با تاثیرگذاری کامل خود بر روی مخاطبان با ایجاد اعتماد، در خرید افراد تاثیر گذار باشند. با این روش در دیجیتال مارکتینگ افراد می توانند کسب و کار خود را به واسطه این افراد که اصطلاحا به آنان تولید کننده محتوا نیز گفته میشوند در شبکه های مجازی در اختیار کاربران بسیاری قرار دهند.

بازاریابی ایمیلی

سالهاست که از این روش برای دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود، اما هنوزم هم یکی از راه های موثر برای فروش و رونق یک کسب و کار است. این روش به شما کمک می کند تا با ارسال پیام های طراحی شده و کاملا آماده بتوانید به افراد مختلفی که در جامعه حضور دارند، کسب و کار خود را معرفی کنید. در این روش لیستی از ایمیل های مشتریان خود را جمع آوری می کنید و با ارسال پیام می توانید تخفیف ها، محصولات جدید و... را به آنها اطلاع رسانی کنید.

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

با گسترش شبکه های اجتماعی، افراد زمان زیادی از زندگی خود را در آن صرف می کنند، به همین جهت این برنامه ها می توانند به شما در فروش محصولات، کمک بسیاری کنند. بسیاری از شبکه های اجتماعی بزرگ همانند اینستاگرام، یوتیوب(به عنوان سیستم نمایش محتوا ویدیویی) می تواند در ازای پرداخت هزینه های مختلف، محصولات شما را در برخی از صفحات خود به اشتراک بگذارد و کاربران با دیدن آن می توانند از محصولات شما استفاده کنند و با این روش برند خود را مورد توجه قرار دهید.

همکاری در فروش

همکاری در فروش یکی از قدیمی ترین راه های دیجیتال مارکتینگ است. این روش که امروزه نیز در برخی از وب سایت های بزرگ فروشگاهی ایران نیز به چشم می خورد، به شما این امکان را می دهد تا با فروش محصولات مختلف یک وب سایت کسب درآمد کنید. با این روش شما با استفاده از روش های مختلفی که در بالا گفته شده است، می توانید در سود فروش هر محصول شریک شوید و کسب و کار خود را رونق ببخشید. این روش یکی از بهترین حالت ها برای تولیدکننده های محتوا می باشد، زیرا می توانند محصولاتی با نام و برند خود را به فروش برسانند.

بازاریابی ویدیویی

یوتیوب با ایجاد سیستم کسب درآمد خود، روزنه جدیدی را برای افرادی که به تولید محتواهای ویدیویی در حوزه های مختلف علاقه مند هستند، نشان داد. با این روش شما در ازای ساخت محتوای ویدیویی و افزایش ویو و زمان بازدید آن، می توانید محبوبیت بسیاری کسب کنید و به واسطه آن نیز کسب و کار خود را گسترش دهید. با تولید محتوای ویدیویی که البته قوانین خاصی نیز دارد، افراد می توانند به ازای بازدید و زمانی که افراد در ویدیوهای آنان میگذرانند، کسب درآمد کنند.

بازاریابی از طریق ارسال پیامک

یکی از روش های اولیه دیجیتال مارکتینگ را می توان به ارسال پیامک های انبوه نسبت داد.در این روش شما با توضیحات محصولات خود و ارسال آن از طریق پیامک به کاربران می توانید، برند خود را به آنان معرفی کنید. البته این روش امروزه دیگر همانند گذشته استفاده نمی شود و به منظور ایجاد راه ارتباطی با کاربران ویژگی های جدیدی را به خود گرفته است.

چالش های موجود در دیجیتال مارکتینگ

جذابیت دیجیتال مارکتینگ در ساده سازی این فرایند است، اما دقیقا همین نقطه قوت، باعث بروز چالش های زیادی نیز شود، هر فردی می تواند با ممارست وارد این حوزه شود و رقابت در آن بسیار سخت و زمان بر خواهد بود و افرادی موفق می شوند که همیشه ایده های جدیدی داشته باشند. رشد کانال های تولیدکننده محتوا و یا افرادی که در سیستم های همکاری در فروش فعالیت می کنند و از طرفی نیز اینفلونسرهای شبکه های اجتماعی، باعث می شود که این مسیر هر روزه سخت تر شود، زیرا روزانه مخاطبان بسیاری می توانند به دلیل رایگان بودن این ابزارها از آنها استفاده کنند و با روش های خلاقانه گوی سبقت را از دیگران بربایند. چالش جذب مخاطب و همچنین فروش آن باید در دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملا منظم انجام شود و برای موفقیت در این روش باید از روانشناسی و تحلیل رفتار افراد استفاده نمود که این موضوعات هر کدام سبب بروز چالش های بسیار دیگری نیز هستند. وب سایت وبری با داشتن سابقه طولانی در حوزه دیجیتال مارکتینگ می تواند با ایجاد و استفاده از متدهای جدید بازار، کسب و کار شما در حوزه های آنلاین نیز بست دهد و برند شما را با رویکردی مناسب، در اختیار کاربران مختلف قرار دهد.

همچنین می توانید از خدمات سئو سایت گروه وبری استفاده کنید که با بهترین قیمت و کیفیت به شما عزیزان ارائه می شود + نمونه کارهای موفق!

لینک کوتاه: asriran.com/003Gbc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی کسب و کار خود روش شما کسب درآمد وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • یک سند تاریخی از نقش صهیونیست ها در تحریف نام «خلیج فارس» + عکس
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد