Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@15:30:11 GMT

تصویربرداری"اردوگاه خلوت"به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۳۶۸۵

تصویربرداری'اردوگاه خلوت'به پایان رسید

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «اردوگاه خلوت» به کارگردانی حسین ابراهیمی دستگردی در استان چهارمحال و بختیاری به پایان رسید. ناطقان: به نقل از مشاور رسانه ای، تصویربرداری فیلم تلویزیونی «اردوگاه خلوت» به کارگردانی حسین ابراهیمی دستگردی، نویسندگی مهرانه شاه منصوریان و تهیه کنندگی فردین جلیل روز گذشته 21 فروردین ماه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فیلم تلویزیونی که 5 فروردین ماه در استان چهارمحال و بختیاری کلید خورد، در ژانر اجتماعی ساخته شده و با پایان تصویربرداری، مراحل پس تولید آن به زودی آغاز می شود.

داستان «اردوگاه خلوت» درباره 2 کودک است که با توجه به شرایط و محدودیت های کرونا و غیر حضوری شدن مدارس به مشکل بر می خورند، چرا که تبلت یا گوشی موبایل ندارند. آن ها برای حل مشکل خود به این نتیجه می رسند که کوزه های ماست محلی شان را به شهر ببرند و بفروشند تا بتوانند تبلت یا گوشی بخرند که در کلاس های آنلاین شرکت کنند اما باز هم درگیر مشکلاتی می شوند و ناامید به روستا باز می گردند تا اینکه بصورت اتفاقی به خیری برخورد می کنند....


شراره رخام، مهدی امینی خواه، رضا حقانی نسب، عباس موسوی، عیسی محمدی، غلام نوروزی دشتکی، خیبر امیری، مهدیه انتیکی، مژگان گزی، رها زارع، مجید جلیل، رویا مجلسی و... از جمله بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

عوامل «اردوگاه خلوت» عبارتند از کارگردان: حسین ابراهیمی دستگردی، نویسنده: مهرانه شاه منصوریان، تهیه کننده: فردین جلیل، تصویربردار: میثم امینی، صدابردار: حامد امامی و مهدی پورعابدین، طراح چهره پردازی: سودابه اکبری، طراح صحنه: امید موسوی، طراح لباس: نیلوفر علوی، دستیار اول و برنامه ریز: نادر روشنی، دستیار دوم: عیسی محمدی، مدیر تولید: ارسلان جلیل، منشی صحنه: مهشید لطیفی، عکاس و هلیشات: سما کریمی فر و مدیر تدارکات: مسعود جلیل. منبع: عصر ایران برچسب ها: تصویربرداری ، اردوگاه خلوت ، پایان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تصویربرداری پایان فیلم تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول
  • طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)