Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در توئیتی نوشت: اگر قاتلی از قتل دست بردارد، آیا از او به علت این اقدام قدردانی می‌شود یا فرض بر این است که محاکمه شود؟ امروز نظام‌ها { نظام های حاکم بر جهان} با کشور‌های متجاوز آمریکایی، انگلیسی، سعودی و اماراتی که ملت یمن را تحت محاصره قرار داده اند و می‌کشند، این گونه رفتار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جای اینکه آن‌ها را دادگاهی و محکوم کنند، از آن‌ها به علت موافقت با ورود کشتی‌ها در آینده برای نجات بیمارستان‌ها تشکر می‌کنند.

عربستان با حمایت آمریکا، امارات و چند کشور دیگر از مارس ۲۰۱۵ اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره این کشور کرده است. جنگ‌افروزی عربستان و متحدانش در یمن تاکنون به کشته شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگی میلیون‌ها یمنی منجر شده است.

تجاوز نظامی عربستان همچنین کشور فقیر یمن را با کمبود شدید مواد غذایی و دارویی مواجه کرده است.

رژیم سعودی و متحدانش تاکنون به دلیل مقاومت مردم یمن نتوانسته‌اند به اهداف خود در این کشور (به قدرت رساندن دست نشاندگان خود) برسند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ یمن ائتلاف متجاوز سعودی بحران یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سعید معین، مدیر مبارزه با آفات عمومی گفت: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.

  معین با بیان اینکه در کشور ۶ میلیون هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم است، گفت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد. وی گفت: با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید، تاکنون سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ هزارهکتار رسیده است.

مدیر مبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات کشور اظهار داشت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

گفتنی است، درسال زراعی گذشته استان‌های کردستان، کرمانشاه و اصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.

در استان کردستان تاکنون ۲۳۰ هزار هکتار گندم علیه سن سمپاشی شده است و قرار است ۱۵۰ هزار هکتار دیگر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح