Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس عراقچی در خصوص مطالبی که بعضا به نقل از منابع آگاه نزدیک به مذاکرات وین منتشر می‌شود، گفت: "جدا از ارشادات و بیانات مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم، مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص موضوع برجام و مذاکرات،  صرفا از سوی وزیر امور خارجه، اینجانب (به عنوان رئیس هیات مذاکره کننده کشورمان) و نیز سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام می‌شود و هر گونه نقل قول‌ها یا اخبار منتشرشده منتسب به منابع آگاه یا منابع نزدیک به هیات مذاکره کننده و امثال آن فاقد اعتبار است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه "وزارت امور خارجه روند گفت و گوها را با جزئیات و در سریع ترین زمان ممکن به مقامات ارشد نظام گزارش کرده و هرگونه موضع گیری رسمی یا مذاکراتی را منطبق با دستورالعمل ها و سیاست های ابلاغی دنبال می کند" افزود: "نشر مطالب پراکنده و غیردقیق از قول منابع بی‌نام و نشان و انتساب آن به عنوان موضع جمهوری اسلامی ایران می‌تواند آثار مخربی بر فضای مذاکرات و بر راهبردهای هیات مذاکره کننده گذاشته و علاوه بر سردرگم کردن طرف های خارجی، بر روی افکار عمومی نیز تاثیر منفی بگذارد."

عراقچی در پایان از رسانه ها به ویژه رسانه های رسمی خواست از درج و انتشار این گونه خبرها خودداری کرده و از مخاطبین نیز دعوت کرد مواضع و اخبار مربوط به مذاکرات را تنها از مراجع ذیربط دنبال نمایند.

311311

کد خبر 1503809

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدعباس عراقچی امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منزل منتسب به امیرالمومنین(ع) در شهر کوفه

دریافت 58 MB کد خبر 6093924

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • منزل منتسب به امیرالمومنین(ع) در شهر کوفه
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود