Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رحمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرآیند ثبت سفارش کتاب های درسی تمامی دانش آموزان به جز کلاس های اول، هفتم در دوره اول متوسطه و دهم دوره دوم متوسطه از امروز آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: اولیاء دانش آموزان برای ثبت نام  با مراجعه به پایگاه اینترنتی irtextbook.ir یا irtextbook.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com با اطلاعات شناسنامه ای و کدملی به فرض قبولی در پایه مشغول به تحصیل فرزندشان، نسبت به ثبت سفارش و خرید اینترنتی اقدام کنند.

رحمتی بیان داشت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم سال تحصیلی ۱۴۰۱ _ ۱۴۰۰ از ششم تیرماه امکان پذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان یادآور شد: در این مدت برای دانش آموزانی که از یک مدرسه به مدرسه یا به شهر دیگری انتقال یافت، فرصتی از ١٢ تیر برای مراجعه به پایگاه به نشانی یاد شده در نظر گرفته شد تا اطلاعات دانش آموز ویرایش  و کتاب ها به موقع دریافت شود.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

برچسب‌ها رشت مدارس گیلان کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت مدارس گیلان رشت مدارس گیلان کتاب اخبار کنکور ثبت سفارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران

رئیس پلیس فتای فراجا مازندران با اشاره به انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری از مسدود کردن ۳۵ میلیارد ریال وجوه حاصل از برداشت‌های غیر مجاز اینترنتی با اقدام به موقع مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار وحید مجید، عصر امروز_ یک‌شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس فتای استان از پلیس‌های دارای رتبه در حوزه کشف جرایم سایبری بین استان‌های کشور است، اظهار کرد: پلیس فتای مازندران در سال گذشته موفق به کسب رتبه دوم شده است که جا دارد از تلاش‌های و زحمات فرمانده انتظامی و رئیس پلیس فتای استان قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه به دلیل ضریب بالای نفوذ اینترنت در این استان و دریافت خدمات بالای سایبری شهروندان، طبیعتاً مجرمان اینترنتی در این حوزه فعالیت بیشتری دارند، افزود: پلیس فتای مازندران با جرایم مختلفی در این حوزه نسبت به سایر استان‌ها مواجه است.

رئیس پلیس فتای فراجا مازندران با اشاره بر کلاهبرداری اینترنتی بر بازارهای آنلاین، برداشت‌های اینترنتی غیرمجاز، مزاحمت‌های اینترنتی، دسترسی به اطلاعات افراد و قمار و شرط بندی اینترنتی را از اولویت‌های جرایم سایبری در مازندران عنوان و مطرح کرد: ۲۰ باند در حوزه‌های مختلف جرایم سایبری در مازندران منهدم شد که ۳۵ میلیارد ریال از وجوه مردم که از سوی مجرمان سایبری به صورت غیرمجاز برداشت شده بود با اقدام به موقع مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتای مازندران مسدود شد.

مجید با اشاره به اینکه در حوزه طرح نور اقدامات قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم، گفت: تقریباً ۹ هزار و ۸۳۵ تار نما و صفحه را که دارای تأثیر منفی در حوزه امنیت اخلاقی مردم بوده و در انتشار تصاویر نامربوط و محتواهای غیرمتعارف فعالیت داشته، رصد و مورد پایش قرار دادیم.

وی ادامه داد: با تمرکز عملیاتی روی سه هزار و ۸۴۲ مورد و انطباق آن با جرم انگاری بالغ بر ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی با استفاده از کاربران هوشمندی که در این حوزه داشته ایم و اعلام به فتای مراکز استان اقدام شد.

رئیس پلیس فتای فراجا مازندران همچنین از برخورد قضائی و عملیاتی با یک‌هزار مورد از این صفحات و تارنماها و حذف محتواها خبر داد و خاطرنشان گرد: در این حوزه با همکاری شهروندان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کد خبر 750868

دیگر خبرها

  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟