Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@22:51:22 GMT

یازدهمین برد پیاپی اینتر در سری A

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۴۱۲۷

یازدهمین برد پیاپی اینتر در سری A

دیدار اینتر و کالیاری در سری A با برتری یک بر صفر نراتزوری به پایان رسید تا شاگردان آنتونیو کونته در صدر جدول فاصله خود با میلان را به ۱۱ امتیاز افزایش بدهند.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای هفته سی ام سری A ایتالیا یک دیدار برگزار شد که در آن اینتر صدرنشین در خانه به دیدار کالیاری رفت و با یک گل به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان آنتونیو کونته در نیمه اول این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت‌های خوبی را در نیمه نخست از دست دادند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم باز هم این اینتر بود که سوار بر بازی بود و موقعیت‌هایی برای گل زدن ایجاد کرد و بالاخره در دقیقه ۷۷ با ضربه متئو دارمیان به گل رسید و توانست این دیدار را با یک گل به سود خود به پایان ببرد.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها یوونتوس امشب در خانه پذیرای جنوا است و باید دید یاران رونالدو می‌توانند ۳ امتیاز این دیدار را به دست بیاورند یا خیر.

اینتر در فصل ۲۰۰۷ - ۲۰۰۶، رکورد بیش‌ترین برد پیاپی تاریخ سری A را با ۱۷ پیروزی متوالی به ثبت رساند و در صورتی که در ۶ بازی بعدی خود نیز به پیروزی برسد می‌تواند به این رکورد دست یابد.

در جدول رده‌بندی اینتر با ۷۴ امتیاز در صدر قرار دارد. میلان با ۶۳ امتیاز در رده دوم است و یوونتوس با یک بازی کم‌تر و ۵۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سری A ایتالیا اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏

به گزارش "ورزش سه"، ساکنان اطراف استادیوم مِوا آره‌نا در شهر ‏ماینتس امروز ناگهان با هجوم تعداد زیادی آمبولانس و ماشین ‏پلیس مواجه شدند. ‏

محله اطراف استادیوم تخلیه شد چرا که یک بمب عمل‌نکرده از ‏دوران جنگ جهانی دوم در فاصله کوتاهی از استادیوم ماینتس کشف ‏شده بود. استادیوم خانگی ماینتس در حال بازسازی است و در جریان ‏عملیات ساختمانی کارگران در حال حفاری با این بمب مواجه شده ‏بودند. ‏

رسانه‌های آلمان اعلام کردند بمب پیدا شده یک بمب با سر جنگی ‌‏500 کیلوگرمی است که از هواپیمایی آمریکایی پرتاب شده است. در ‏صورت انفجار ناگهانی این بمب خسارت قابل توجهی ایجاد می‌شد. ‏گفته می‌شود قرار است این بمب عمل نکرده فردا توسط پلیس در ‏شرایط بی‌خطر خنثی شود.

با توجه به اینکه ماینتس یکشنبه باید در این استادیوم به مصاف ‏کلن برود به نظر می‌رسید که این خبر شاید باعث تعویق مسابقه ‏بشود. ولی رسانه‌های آلمان اعلام کردند خطر برطرف شده و بازی ‏ماینتس و کلن در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا طبق برنامه انجام ‏خواهد شد. ‏

ماینتس در حال حاضر در رتبه شانزدهم جدول بوندس‌لیگا قرار دارد و ‏تنها به لطف تفاضل گل از منطقه خطر سقوط گریخته است. کلن با ‌‏22 امتیاز و تفاضل گل منفی 30 در رتبه هفدهم جدول و ماینتس با ‌‏27 امتیاز و تفاضل گل منفی 17 در رتبه پانزدهم قرار دارد. ماینتس ‏برای فرار از وضعیت بغرنج خود به پیروزی مقابل کلن نیاز مبرم دارد. ‏

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود