Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی  و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در گفت و گویی تلویزیونی با تشریح اینکه بیشتر شهرها و همه مراکز استان های کشور در وضعیت قرمز بیماری کرونا به سر می برند؛ گفت: با هدف کنترل بیماری کرونا، محدودیت های جدی از سوی ستاد ملی کرونا از روز شنبه این هفته به مدت ۱۰ روز آغاز شده و امید داریم با همراهی مردم بتوانیم جلوی شیوع گسترده بیماری را در کشور بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسمی با تشریح این موضوع که طرح مدیریت هوشمند جامع کماکان محور برنامه ستاد ملی کرونا قرار دارد؛ گفت: برهه زمانی مقابله با مدیریت بیماری کرونا به دو دوره از اسفند ۹۸ تا آذر سال ۹۹ و بعد از آن قابل تقسیم است.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی  و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه تصمیمات و مبنای اقدام تا قبل از آذر ماه سال گذشته بر اساس موردی، موضوعی و به اقتضای رفتار بیماری کرونا بوده اما با ابتکار کمیته امنیتی اجتماعی  و انتظامی مدیریت بیماری کرونا در آذر ماه، طرح جامع هوشمند تهیه و به تصویب ستاد ملی کرونا رسید که طبق این طرح دیگر تصمیمات به صورت هوشمند اتخاذ می شود.

قاسمی تشریح کرد: علت اینکه اسم این طرح جامع است بخاطر دربرگیری پنج حوزه اصلی (ادارات؛ تجاری، خدماتی و بازرگانی؛ آموزشی؛ فرهنگی و اجتماعی؛ ترددها) است و هوشمندی اش هم به این دلیل بود که جغرافیای شهرها را مد نظر داشتیم.

وی در این خصوص گفت: متناسب با وضعیت بیماری و بستری‌ها در شهرها الزامات و محدودیت ها را مشخص کردیم.بر مبنای این طرح وضعیت هر شهر، هفتگی یعنی هر چهارشنبه بررسی و ابلاغ می‌شد.

وی در ادامه با اشاره به همکاری همه نهادها و دستگاههای ذی ربط گفت: واقع امر این است که در این طرح اتاق اصناف، استانداری‌ها، نیروی انتظامی و سایر نهادها همکاری لازم را در اجرای پروتکل‌های هوشمند داشته اند.

قاسمی در بخش دیگری از صحبت هایش به اثربخشی طرح جامع هوشمند در مدیریت بیماری کرونا در کشور گفت: قبل از اجرای طرح جامع هوشمند در کشور ۱۶۰ شهر قرمز و ۲۸۵ شهر نارنجی داشتیم؛ با اجرای این طرح تعداد شهرهای قرمز در بازه زمانی ۱۸ هفته ای این فرایند کاملا تغییر یافت و در تاریخ  ۲۵ اسفند ماه تعداد شهرهای قرمز به عدد ۹ و نارنجی به ۳۱ رسید.

دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی  و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه اصناف بیشترین همکاری را با مصوبات ستاد ملی کرونا طی ۱۴ ماه اخیر داشته اند، ادامه داد: ضرورت دارد به نوبه خود از زحمات و همراهی جامعه اصناف تشکر کنم.

قاسمی در پاسخ به این سوال که رعایت پروتکل ها با مردم بوده و اجرای پروتکل، مربوط به دولت و حاکمیت است؛ ارزیابی تان از حوزه اجرا چیست؟ بیان داشت: نهایت تلاش برای اجرای مصوبات ستاد ملی انجام شده است و توفیقات حاصله هم گویای عملیاتی شدن مصوبات ستاد است.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1503812

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا مدیریت بیماری کرونا ستاد ملی کرونا کمیته امنیتی طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است، گفت: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر، تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر تکریم و احترام جامعه رسانه‌ای اصفهان از سوی مدیریت شهری اظهار کرد: افزایش ظرفیت نقدپذیری، تکریم اصحاب رسانه و در دسترس بودن مسئولان شهری برای پاسخگویی به جامعه رسانه‌ای اصفهان با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی با رسانه‌ها رویکرد مدیریت شهری در این دوره بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال گذشته به برگزاری ۲۶ جلسه تخصصی با رسانه‌های این کلان‌شهر پرداخته است، افزود: ۴ تور رسانه‌ای و ۲۳ افتتاحیه که در مجموع شامل ۵۳ رویداد می‌شود، سال گذشته از سوی شهرداری این کلان‌شهر با اصحاب رسانه برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری آماده تعامل با جامعه‌رسانه‌ای و پاسخگویی به آن‌ها است، تصریح کرد: سال گذشته این مجموعه به‌طور مستمر هر هفته با اصحاب رسانه تعامل داشته و در ارتباط بوده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه طی دو سال گذشته شهرداری اصفهان به بسترآفرینی برای ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط با رسانه پرداخته است، گفت: سال گذشته ۶۶ برنامه تلویزیونی و حدود ۴۰ برنامه رادیویی با حضور شهردار و مسئولان شهری اجرا شد، همچنین در راستای این بسترسازی و برای بررسی چالش‌ها و مشکلات اصحاب رسانه با خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران این کلان‌شهر نیز ارتباط مکرر و پیوسته‌ای داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و رسانه‌ها در این امر خطیر نقش بسیار پررنگ و قابل اهمیتی دارند.

کد خبر 747886

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن