Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در سفر جاری به عراق با «علی عبدالامیر علاوی» وزیر دارائی این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار بر توسعه دانش و انتقال تجربیات در حوزه های مختلف، امضای موافقتنامه«اجتناب از مالیات مضاعف»، گسترش همکاری های بیمه ای و گمرکی  بین ایران و عراق تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتمداری با اشاره به اشتراکات فراوان، همجواری و همسایگی دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تبادل تجربیات در حوزه های مختلف به ویژه موضوعات مرتبط با وزارتخانه تحت اختیارش اعلام کرد.

مطالبات برق و گاز ایران از عراق پرداخت می شود

در ادامه این دیدار، وزیر دارایی عراق بیان داشت: ایران در زمینه های مختلف به ویژه توسعه منابع و آموزش نیروی انسانی  از تجارب خوب و ارزنده ای برخوردار است و  ما برای رشد، رونق و پیشبرد اقتصاد عراق از آن استقبال می کنیم.

علاوی، همچنین به مطالبات برق و گاز ایران از عراق اشاره کرد و گفت: این مطالبات به زودی پرداخت می شود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با امضای توافق نامه ای همه جانبه، روابط اقتصادی و مالی بین دو کشور بیش از پیش گسترش یابد و زمینه شکوفایی اقتصاد عراق و بهره مندی ایران فراهم شود.

وزیر دارایی عراق همچنین با اشاره به میراث غنی و ارزشمند کشورمان عنوان کرد: ما از ایده های ایران در زمینه های فنی و حرفه ای، تاسیس مدارس آموزش مهارتی ،صنایع دستی و میراث فرهنگی استقبال می کنیم.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی شب گذشته به منظور گفت و گو پیرامون موضوعات مشترک و گسترش تعاملات و روابط در حوزه های مرتبط با این وزارتخانه، به عراق سفر کرد.

برچسب‌ها انرژی برق محمد شریعتمداری عراق ایران گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق محمد شریعتمداری عراق انرژی برق محمد شریعتمداری عراق ایران گاز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از پرداخت مطالبات تمام داروخانه‌های طرف قرارداد این بیمه تا پایان اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بیمه سلامت استان، فریده جعفری با اشاره به مطالبات داروخانه‌ها اظهار کرد: مطالبات همه داروخانه‌های طرف قرارداد تا پایان اسفند پرداخت شده است.

وی افزود: از تیر سال گذشته پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست و از عهده ما خارج است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند که در حال حاضر سهم ارز ترجیحی تا پایان دی ۱۴۰۲ توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: مطالبات پزشکان (مطب‌ها) تا پایان اسفند پرداخت شده و امروز هم مطالبات آزمایشگاه‌ها و مؤسسات تصویربرداری تا پایان بهمن تسویه خواهد شد.

جعفری ادامه داد: برای سطح یک روستایی تا پایان اسفند پرداخت صورت گرفته بود و روزهای آتی شاهد پرداخت علی‌الحساب فروردین ۱۴۰۳ خواهیم بود، همچنین با تأمین منابع بخشی از مطالبات دانشگاهی مربوط به بهمن نیز در دست پرداخت است.

کد خبر 749758

دیگر خبرها

  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت