Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی امروز درنشست با مدیر کل بنیاد مسکن به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب  بنیاد مسکن استان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن یکی از اثر گذار‌ترین نهاد‌های خدمت گذار در عرصه تامین مسکن شهری وروستایی است، بیان کرد: این بنیاد در حوزه مسکن روستایی کشور پیشتاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گرفتن ۱۱۰ هزار پایان کار مسکن روستایی بازسازی و ساخته شده را رکورد در این حوزه برشمرد و اظهار داشت: این واحد‌های مسکن درمقابل زلزله وحوادث ایمن شدند.

شاهرخی به حوزه بهسازی و مسکن روستایی هم اشاره کرد و در این خصوص ابراز داشت: بنیاد مسکن استان در حوزه بهسازی مسکن روستایی واجرای طرح‌های هادی ورود خوب و شایسته‌ای داشته به طوری که اقدامات انجام شده در این بخش بسیار بالاتر از شاخص کشوری بوده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه اقدامات بیناد مسکن در استان موجب امیدآفرینی برای مردم شده است افزود: خدمات ارائه شده در استان باید به نحو مقتضی برای مردم بازگو شود چرا که این خدمات متعلق به نظام مقدس اسلامی است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان هم در این جلسه با بیان اینکه هم اکنون ۱۴۹ هزار واحد مسکن روستایی از سند مالکیت برخوردار هستند، گفت:  این میزان بالاتر از میانگین ۲/۶ درصدی کشور است.

حسن ظفری افزود: از سال ۸۵ تاکنون ۱۴۸ هزار فقره تسهیلات بازسازی واحد‌های مسکن روستایی به استان اختصاص یافته است که تاکنون۱۲۲ هزار فقره آن منجر به عقد قرار داد شده است.

مدیرکل بیناد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان اظهار داشت: از این تعداد ۱۱۰ هزار واحد هم موفق به در یافت پایان کار از نظام فنی و دهیاری بر اساس ضوابط ملی ساختمان شده اند.

این مسئول ابراز داشت: از محل حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره ) هم ۱۶ میلیارد تومان در قالب  ۲هزار و۷۰۰ کمک بلاعوض برای کمک به تکمیل واحد‌های مسکن افراد نیازمند پرداخت شده است.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری همدان مسکن روستایی بنیاد مسکن استان مسکن روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی