Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@19:34:48 GMT

زولبیا و بامیه کیلویی چند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۴۴۲۸

رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی، گفت: براساس قیمت مصوب نرخ هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای عرضه در واحد‌های قنادی درجه یک ۴۸ هزار تومان تعیین شده است. خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: علی بهره‌مند گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحد‌های قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی درجه یک و درجه دو مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی تهران، افزود: براساس قیمت مصوب نرخ هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای عرضه در واحد‌های قنادی درجه یک ۴۸ هزار تومان و برای عرضه در واحد‌های درجه دو ۳۸ هزار تومان تعیین شده است.   وی با تاکید بر اینکه مردم حتما زولبیا و بامیه را از واحد‌های قنادی مجاز خریداری کنند، افزود: متاسفانه برخی واحد‌های صنفی نیز اقدام به فروش زولبیا و بامیه می‌کنند که تهیه آن در محیط‌های نامناسب و غیربهداشتی انجام می‌شود بنابراین در جهت اطمینان از بهداشتی بودن محصول خریداری شده مردم حتما زولبیا و بامیه را از قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها مجاز خریداری کنند.   بهره‌مند در مورد نحوه تعیین قیمت زولبیا و بامیه گفت: اتحادیه قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی نظر کارشناسی خود را در رابطه با تعیین قیمت به سازمان حمایت اعلام می‌کند و پس از بررسی‌های لازم قیمت نهایی این کالا توسط سازمان صمت استان اعلام می‌شود. بیشتر بخوانید: طرز تهیه «بامیه» برای ماه رمضان انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: زولبیا و بامیه ماه رمضان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زولبیا و بامیه ماه رمضان واحد های قنادی زولبیا و بامیه شیرینی فروشی کافه قنادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق

بیژن بهرامی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: محموله چای قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.

وی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای خارجی کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

تعزیر یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی

بهرامی اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلوگرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شد.

بهرامی از شهروندان خواست: تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه