Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در نرم‌افزار «صبر، کیمیای سعادت انسان»، بر اهمیّتِ توجّه و کاربرد صبر و استقامت به‌عنوان یک عامل مهم برای حفظ حیاتِ ایمانی و انسانی تاکید شده و در مباحث آن صبر به سه قسم کلّیِ «فردی»، «خانوادگی» و «اجتماعی» تقسیم شده است.

همچنین نرم‌افزار «معاد، سرنوشت جاودانۀ انسان»، حاوی شرح مختصر منازل آخرت بر مبنای تعالیم قرآن و عترت است و در آن به بیان اهمیّتِ توجّه به معاد به‌عنوان یک اصل مهم و ضروری در سعادت انسان و طریقی برای کسب فضائل اخلاقی پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دو اثر ارزشمند به همّت مؤسّسۀ فرهنگی مطالعاتی الزّهرا «سلام‌الله‌علیها» تنظیم شده و از امکاناتی شامل دسترسی آسان به صوت بیانات، بدون نصب نرم‌افزار؛ متن کامل تعدادی از تألیفات معظّم‌له؛ جستجوی پیشرفته و امکان چاپ متن برخوردار است.

یادآور می‌شود متن این بیانات اخلاقی در قالب دو کتاب با عناوین «صبر، کیمیای سعادت انسان» و «معاد، سرنوشت جاودانۀ انسان» در سال‌های قبل به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیۀ نرم افزار و کتاب «صبر، کیمیای سعادت انسان» و «معاد، سرنوشت جاودانۀ انسان» یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به فروشگاه اینترنتی انتشارات مؤسّسۀ فرهنگی مطالعاتی الزّهرا «سلام‌الله‌علیها» به نشانی اینترنتی alzahrabook.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۴۴۹۳۶۷۱-۰۳۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید نرم افزار آیت الله مظاهری ماه رمضان سعادت انسان نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس

به گزارش خبرآنلاین، آژیر قرمز برای شهری که تمام هویتش را از میراث ملموس و ناملموس خود می‌گیرد، روشن شد.

دنیای اقتصاد نوشت: فرونشست اصفهان تا آنجا پیش رفت که حالا به میراث عظیم چند صد ساله و بلکه ۲۰۰۰ ساله اصفهان رسید و ترک‌ها با سرعت بر روی دیواره‌ها و سقف بناها پیش می‌روند. اصفهان که یکی از توریستی‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود، باید دید با قرار گرفتن در این چالش بزرگ، به مرگ توریسم و اقتصاد این بخش نزدیک می‌شود؟

بحران آب به‌واسطه برداشت های بی‌رویه چه در حوزه کشاورزی و صنعت و چه در حوزه گردشگری و ساخت و سازهای بی‌رویه، این میراث جهانی را به سکانس آخر رسانده است.

زاینده‌رودی که زمانی به زنده‌رود شهرت داشت، حالا به کمترین میزان خود رسیده و آب‌های زیرزمینی و سفره‌ها خالی از آب شده‌اند.

آبیاری‌های غیراصولی در بخش کشاورزی و توسعه بیش از حد صنایع، بلای جان اصفهان و میراث کهنش شده است.

خشکسالی، آلودگی هوا و محیط زیست، فرونشست، مهاجرت و حتی نزاع‌های قومی همه ناشی از عدم مدیریت برای مصرف آب است، که زنگ خطر را برای اصفهان روشن کرده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899508

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  •  آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس