Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: خوشبختانه کار و بخش اصلی دانشنامه دفاع مقدس استان انجام شده و در راستای کار عملی این دانشنامه بالغ بر ۱۰۰ نویسنده در حال فعالیت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، سردار محسن کریمی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه کار و بخش اصلی دانشنامه انجام شده و در راستای کار عملی این دانشنامه بالغ بر 100 نویسنده در حال فعالیت هستند و باید اعتبار مناسبی برای این کار اختصاص داد چراکه نمی‌توان انتظار داشت نویسنده هزینه پژوهش را هم خودش متقبل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: در آغاز کار 620 مدخل در زمینه تهیه دانشنامه استان مرکزی شناسایی شد و با ادامه کار حدود 50 مدخل دیگر نیز افزوده شد.

عملیات ساخت باغ موزه دفاع مقدس در مهریز آغاز شدباغ موزه دفاع مقدس در شهرستان مهریز احداث می‌شودپیشرفت 70 درصدی باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی؛ 200 میلیارد ریال برای تکمیل باغ موزه نیاز است

 استان مرکزی میزبان جشنواره فانوس می‌شود 

سرهنگ غلامرضا کریمی نیز در این جلسه با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هفته هنر انقلاب هم‌زمان با سالگرد شهادت شهید آوینی عجین شده است و بی شک این شهید الگویی برای هنرمندان کشورهای اسلامی هستند.

وی افزود: اکنون نیازمند افرادی همانند شهید آوینی هستیم تا همان گونه که این شهید وقایع و حماسه‌های دفاع مقدس را به نمایش می‌گذاشتند  زحمات و تلاش‌های شهدای سلامت را به نمایش در آورند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: در آستانه سالگرد شهید صیاد شیرازی قرار داریم که نمونه نادری در سطح ارتش و سپاه بودند.

کریمی با اشاره به عملکرد اجرایی باغ موزه دفاع مقدس بیان کرد: تاکنون 95 درصد کار دیوار لاله‌ها، 100 درصد ساختمان اداری، 90 درصد محوطه پارکینگ، 76 درصد محوطه، 100 درصد کار سر درب ورودی و 95 درصد محوطه عکس شهدا اجرایی شده و مقداری از کار کنار قبور شهدا باقی مانده که تکمیل می‌کنیم و جدول‌کاری کنار سنگ فرش‌ها و ایجاد نرده جهت ایمن‌سازی از جمله مسائل مهم دیگر باغ موزه دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: به اعتباری حدود 5 میلیارد و 715 میلیون تومان به منظور تسویه بدهی‌ها و در انتهای کار انجام رنگ‌آمیزی ادوات و سلاح‌ها به منظور زیباسازی بصری که خانواده‌ها با آن عکس می‌گیرند، نیاز داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: در راستای دانشنامه نیز حدود 150 نفر فعالیت می‌کنند و ستاد دانشنامه دفاع مقدس از کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: استان مرکزی سال قبل در سه جشنواره توانست رتبه نخست تا رتبه سوم را از آن خود کند.

وی تصریح کرد: استان مرکزی میزبان جشنواره فانوس می‌شود و این جشنواره تیرماه با حضور استان‌های منطقه یک اعم از استان مرکزی، البرز، تهران و قم برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم همواره در این جشنواره بهترین عملکرد را داشته باشیم که در این زمینه به دنبال تقویت و آماده‌سازی گروه موزیک هستیم.

انتهای پیام/712/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس استان مرکزی دانشنامه دفاع مقدس باغ موزه دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد