Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ رسول ابراهیمی روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: پلیس راهور هیچ گونه مجوزی مبنی بر تردد بین شهری صادر نمی کند و تنها متولی صدور این مجوز فرمانداری ها هستند. مدت زمان این مجوز قابل تمدید نیست و در صورت لزوم باید درخواست جدید صادر شود.

وی ادامه داد: بر اساس این مجوز تردد بین شهری در شهرهای قرمز و نارنجی در فرم یکپارچه ای توسط فرمانداری ها تکمیل و برای اجرا به پلیس راهور استان و شهرستان ها ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی با بیان اینکه اکنون ۲۵۷ شهر در وضعیت قرمز و ۱۲۹ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: این مجوز برای افرادی که دارای فعالیت اداری، بهداشتی و قضایی هستند، صادر می شود و براساس این ابلاغیه صدور مجوز برای ماموریت های اداری که دارای مجوز صادره از سوی سازمان ها، ادارت و وزارتخانه ها هستند، ملاک عمل بوده و نیازی به مجوز فرمانداری ها نیست.

وی تاکید کرد: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است.

جانشین معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ادامه داد: ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و تیم های گشتی پلیس صورت می گیرد.

ابراهیمی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد شبانه خودروها در همه شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پلیس راهور اجرای این طرح را تشدید کرده و به صورت محسوس و نامحسوس ورود و خروج خودروها را کنترل می کند.

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا ورود پلاک های غیر بومی به شهرهای قرمز ممنوع و متخلفان یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی ۵۰۰ میلیون تومان جریمه می شوند.

به گفته وی، همه شهرها مشمول محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد شده و ۲۰۰ هزار جریمه خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلاک غیربومی ترددهای غیرمجاز پلاک بومی تردد شبانه فرمانداری ها پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن

تقی رضایی مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهری و شهر‌های جدید اضافه و الحاق شده است گفت:   این آمار نشان‌دهنده کار جهادی و بزرگی است که در دولت سیزدهم در راستای تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسئله تامین زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف همواره مورد توجه سازمان ملی زمین و مسکن بوده است گفت:  در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند.

رضایی اظهار کرد: اصلاح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در این حوزه خود می تواند زمنیه را برای بهبود افزایش عرضه زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف فراهم کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد