Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:33:14 GMT

معاون استاندار: ۳۳ واحد تولیدی در شهرستان همدان احیا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۴۶۳۴

معاون استاندار: ۳۳ واحد تولیدی در شهرستان همدان احیا شد

‍«ظاهر پور مجاهد» روز یکشنبه در جلسه بررسی طرحهای مهم اقتصادی و سرمایه گذاری شهرستان همدان اظهار داشت: در شهرستان همدان ۹۲ واحد صنعتی با ۳۰ درصد ظرفیت و ۱۴۵ واحد با ۷۰ درصد ظرفیت فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه طرح های قابل توجهی در شهرستان همدان در دست اجرا است افزود: حمایت از واحدهای تولیدی به منظور افزایش ظرفیت تولید و اشتغال ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به راه اندازی مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در استان خاطرنشان کرد: این مرکز در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان فعال شده و از ساعت هشت صبح تا ۲۰ آماده پاسخگویی به مراجعان است.

پورمجاهد از گردآوری اطلاعات دقیق واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: در ستاد تسهیل استان با دستور کار رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی دو بار در هفته تشکیل می شود و دستگاههای اجرایی باید از این ظرفیت برای رفع مشکلات واحدهای زیرمجموعه استفاده کنند.

او با تاکید بر ضرورت پیگیری مستمر وضعیت طرحهای تولیدی توسط دستگاههای اجرایی مرتبط افزود: ناحیه صنعتی قهاوند از مزایای قانونی و زیرساختهای لازم برخوردار است و باید با نگاه ویژه شرکت شهرکهای صنعتی، برای احیا این منطقه تلاش کنند.

راه اندازی سه شهرک صنعتی مهم در همدان 

فرماندار شهرستان همدان نیز در این نشست گفت: بر اساس نامگذاری سال موضوع حمایت و رفع موانع واحدهای تولیدی و اقتصادی را محور کار قرار دادیم و به طور ویژه پیگیری می کنیم.

محمد علی محمدی افزود: مجتمع کشت و صنعت یاس، مجتمع گاوداری شستا، پرورش مرغ استاندارد، واحد مرغ تخم گذار یکصد هزار قطعه ای و توسعه طرح های گلخانه ای از مهمترین پروژه های بخش کشاورزی شهرستان است که به صورت هفتگی پیشرفت کار آنها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی یادآوری کرد: در بخش صنعت نیز طرح توسعه صنایع غذایی سحر، شرکت شیشه همدان و واحد تولیدی ورق های آلومینیوم در حال پیگیری است.

محمدی با اشاره به طرح های شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: شهرک فرآوری سیر، شهرک مبتنی بر فناوریهای برتر و شهرک بنکداری اهم طرح های این بخش است که باید در سال‌جاری به نتیجه  برسد.

به گفته فرماندار همدان در بخش گردشگری شهرستان نیز طرح های پارک فرا منطقه ای حاشیه سد اکباتان، مجموعه باغ میوه همدان، پرشین یاقوت، مروارید غلطان، عصر طلایی و شهرک ویلایی با مشارکت شهرداری و میراث فرهنگی در حال اجرا است. 

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها واحد تولیدی تولید داخلی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها واحد تولیدی تولید داخلی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها واحد تولیدی تولید داخلی همدان اخبار کنکور واحدهای تولیدی شهرستان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشتیم، که  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان است.

وی بابیان اینکه با تلاش‌های انجام شده به منظور بهره مندی هر چه بیشتر مردم برای استفاده از این انرژی، هم اکنون بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده و در ادامه افزود: که  از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها ، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ۹ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در سطح روستا‌ها و ۳ هزارو ۱۰۵ کیلومتر در سطح شهر‌ها و ۷۸۶ کیلومتر برای واحد‌های تولیدی و صنعتی شبکه گذاری شده است.

فعله گری افزود: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود، در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف آن ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده که با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت پیشرفت ۲۵۲ درصدی نمایان می‌گردد.

وی با بیان اینکه با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم  و در راستای تحقق بخشیدن، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان را در دستور کار قرار داده است و با توجه به زمینه فعالیت مهم و اساسی دیگر به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری وصل نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل