Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@02:09:12 GMT

حمله مسلحانه درهتل ساحلی هاوایی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۴۶۴۸

پلیس محلی هاوایی آمریکا از اقدام یک عضو سابق نیروی دریایی این کشور به تیراندازی و حمله به یک هتل ساحلی در هاوایی خبر داد. ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، در پی حمله یک فرد مسلح به هتلی در هاوایی آمریکا، پلیس دستور تخلیه کامل هتل را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، این فرد مسلح که به گفته پلیس، احتمالاً از اعضای سابق نیروی دریایی آمریکا است، نیمه شب گذشته اقدام به تیراندازی به سمت نگهبانان هتل ساحلی «کاهالا» هاوایی کرده که در پی آن، هتل به طور کامل تخلیه و به محاصره نیروهای پلیس در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته پلیس، حدود ساعت ۶ عصر به وقت محلی، مرد مسلح پلیس را مجبور به انتقال مهمانان هتل به سمت سالن اجتماعات و تخلیه طبقه چهارم هتل، جایی که محل اقامت وی بوده کرده است.

گفته می‌شود وی که احتمالاً از نظامیان سابق نیروی دریایی «اوهایو» بوده، در اتاق خود پناه گرفته و چندین مرتبه اقدام به تیراندازی کرده است. اما این حادثه تاکنون هیچ کشته یا مجروحی در بر نداشته و به گفته پلیس، هنوز انگیزه مهاجم مسلح به هتل کاهالا از این اقدام روشن نیست.

این در حالیست که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا تاکنون چندین بار از قوانین مربوط به حمل اسلحه در این کشور انتقاد کرده و تیراندازی‌های گوناگون در آمریکا را مایه شرمساری کشورش در جامعه جهانی دانسته است. منبع: مهر برچسب ها: حمله مسلحانه ، هتل ساحلی ، هاوایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حمله مسلحانه هتل ساحلی هاوایی هتل ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا سلوکی اظهار کرد: شب گذشته، تعدادی سارق مسلح با یک دستگاه خودروی سواری سمند در سطح شهرستان کمیجان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با حضور به موقع پلیس، سارقان که موفق به ارتکاب به جرم نشدند به طرف شهرستان خنداب متواری شدند که با اقدام سریع یگان گشت انتظامی خنداب خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و با تیراندازی پلیس خودرو متهمان متوقف شد.

کد خبر 6088090

دیگر خبرها

  • خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • فیلم| تیراندازی به دختر فلسطینی به بهانه تلاش برای حمله