Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: ۲۹۴ داوطلب برای شورای اسلامی روستا در شهرستان آزادشهر ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمیدرضا ملک حسینی» عصر امروز (یکشنبه 22 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای زمان ثبت شوراهای اسلامی روستا در شهرستان آزادشهر 294 نفر ثبت نام کردند که 268 نفر آقا و 28 نفر خانم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار آزادشهر ادامه داد: در مدت ثبت نام  285نفر حضوری و 9 نفر غیر حضوری نسبت به ثبت نام اقدام کردند و  در بخش مرکزی تاپایان ششمین روز از مهلت ثبت نام 209 نفر ثبت نام کردند  که از این میزان 188 نفر آقا و 21 نفر خانم هستند که از این میزان 202 نفربه صورت حضوری و هفت نفر نیز غیرحضوری ثبت نام کردند.

 

ملک حسینی یادآور شد: در بخش چشمه ساران 85 نفربرای کرسی های شورای اسلامی روستا  ثبت نام کردند که 80 نفر آقا و پنج نفر خانم بود که از این تعداد 83 نفر به صورت حضوری و دو نفر غیرحضوری ثبت نام خود را انجام دادند.

 

وی افزود: تعداد داوطلبان نسبت به کرسی های شورای اسلامی روستا به حد نصاب رسیده و امیدواریم تا پایان روز هفتم تعداد همچنان مراجعه تداوم دارد.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار آزادشهر ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس ثبت نام انتخابات شورای اسلامی روستا ثبت نام کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد

محمد مطهری  گفت:با تبدیل این روستا به شهر تعداد شهر‌های شهرستان شبستر به تعداد ۱۲ شهر رسید که در سطح کشور یک شهرستان منحصر به فرد از نظر کمیت شهر‌ها می‌باشد.

وی افزود:نظرلو در دهستان میشو جنوبی و بخش صوفیان شهرستان شبستر قرار گرفته و بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

وی عنوان کرد:مردم نظرلو شغل اصلی شان کشاورزی بوده و از مردمان تلاشگر خطه آذربایجان می‌باشند و محصول اصلی این روستا در کشاورزی گوجه فرنگی می‌باشد که همه ساله به سراسر کشور صادر می‌شود.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مسئولین شهری و شهرستانی شاهد توسعه بیش از پیش نظرلو یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان شبستر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد