Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا منصوریان عصر امروز در پایان دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش باران در کیفیت بازی دو تیم تاثیر منفی داشت، اما باتوجه به اینکه در حین بازی بارش را شاهد نبودیم دو تیم سعی در بهبود روند بازی داشتند.

وی افزود : به بازیکنان گفته بودیم که امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ برتر است، اگر با تیم‌های دیگر بازی می‌کردیم شاید به این سختی نبود چراکه ماشین سازی به دلیل شرایط نامناسب در جدول انگیزه بالایی دارد و به دلیل اینکه دغدغه خاطری از نحوه بازی ندارند می‌توانند خطرناک ظاهر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آلومینیوم با اشاره به هدایت ماشین سازی تبریز توسط اکبرپور نیز گفت: علیرضا اکبرپور که از همبازی‌های قدیمی من است تیم خوبی را آماده کرده و نشانه آن هم این بود که در بازی امروز از این تیم عقب افتادیم و مجبور شدیم به بازی برگردیم.

منصوریان ادامه داد: موقعیت ماشین سازی در جدول رده‌بندی به بازیکنان این بدگمانی را داد که شاید بازی راحتی داشته باشند اما از دید من و کادر فنی این تیم به مراتب از فولاد سرسخت‌تر بود.

وی خاطرنشان کرد: با 3 کلین شیت به مصاف ماشین سازی آمدیم اما امروز علیرغم دریافت گل اول توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، مسیر سختی را در پیش رو داریم و باید با تمام توان برای ادامه رقابت‌ها بجنگیم، برای ماشین سازی هم آنچه مقدور است آرزو می‌کنم.

سرمربی آلومینیوم با اشاره به اینکه امروز می‌توانستیم در نیمه اول هم گل بزنیم اضافه کرد: دربازی فولاد هفت موقعیت 100 درصد خراب کردیم، فقط یک موقعیت 50 - 50 داشتیم، ما همیشه در بازی‌های خارج از خانه باید یک امتیاز داشته باشیم و آن را تبدیل به سه امتیاز کنیم، بچه‌ها قدر موقعیت‌ها را ندانستند و البته ماشین‌سازی هم خیلی زحمت کشید.

وی با اشاره به اینکه در دو دوره قبلی روسای فدراسیون فوتبال خواسته‌های داشته‌اند که گویا گوش شنوایی برای آن نیست گفت: اولین چیزی که فوتبال ما نیاز دارد مبحث داوری است، داوران ما باید امنیت شغلی داشته باشند، نمی‌شود که من سرمربی عدد درشت دریافت کنم اما تیم داوری هم در فضای مجازی و واقعی توهین بشوند و با هرکسی قیاس شود و دریافتی کمی هم داشته باشد.

منصوریان با اشاره به اینکه همه داوران دو شغله هستند، گفت: داوران ما متاسفانه یک ویبره و هدست معمولی ندارند، چطور ما برای یک سرمربی از دست رفته 200 میلیارد هزینه می‌کنیم اما نمی‌توانیم 5 تا 7 میلیارد برای داوران هزینه کرده و با آنها قرارداد ببندیم؟ 

وی افزود: فوتبال ما فقط کلیات شده و به جزئیات اصلا اهمیت نمی‌دهیم درواقع فوتبال ما مانند یک کبک سر در برف فرو کرده است، 25 داور داریم فدراسیون باید با داوران نفری 500 میلیون قرارداد ببندد تا داور خسته از شغل اول خود داوری نکنند، این بزرگ‌ترین توهین به داوران است، اگر برای فدراسیون امکان پذیر نیست همه تیم‌ها پول روی هم بگذارند تا برای حقوق داوران تعیین تکلیف شود.

سرمربی آلومینیوم گفت: داور نباید شغل دوم انتخاب کند، آنها یک هد‌ست و ویبره ندارند، داور و کمک داور برای ارتباط گرفتن دچار مشکل می‌شوند و داور باید 100 متر استارت بزند از آن طرف زمین به این طرف زمین بیاید و بپرسید منصوریان چه گفت و اکبرپور چه گفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا منصوریان لیگ برتر بارش باران ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری

آفتاب‌‌نیوز :

محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذ‌های ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه ۶ قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!