Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تعلل و همکاری نکردن مطلوب بهداشت و درمان صنعت نفت در راه‌اندازی مرکز تست PCR کرونا شهرستان قابل قبول نیست.

او افزود: با توجه به آمار‌های بسیار نگران کننده‌ای که در پیک چهارم شاهد هستیم، محدودیت‌های ۱۰ روزه از همین لحظه در بندر ماهشهر به طور جدی اجرایی می‌شود و همه دستگاه‌های مرتبط باید بر نحوه اعمال محدودیت‌ها به طور دقیق نظارت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندری بیان داشت: اداره‌های دولتی باید مراجعه کنندگان خود را به طور دقیق پایش کنند و اگر در اداره‌ای ازدحام به وجود آمد، مدیران آن اداره برای کمک و اعمال بهتر نظارت‌های بهداشتی با شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری هماهنگ باشند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان، خرید مایحتاج از سوی مردم افزایش بیشتری خواهد یافت، علاوه بر محدودیت‌های کلی که در مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ اعمال می‌شود، در گروه‌های یک نیز باید نظارت دقیق انجام شود و اداره صمت و اتاق اصناف، باید تیم‌های نظارتی خود را افزایش دهند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با انتقاد از وضعیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در داروخانه‌های شهرستان ادامه داد: حجم مراجعه بیماران علی الخصوص افراد مبتلا به کرونا برای خرید دارو به داروخانه‌های سطح شهرستان افزایش یافته که این موضوع سبب ازدحام در داروخانه‌های مرکز شهر شده است.

بندری با بیان اینکه این موضوع سبب شده که شیوه‌نامه‌های بهداشتی به درستی در داروخانه‌ها اجرا نشود، اظهار داشت: بنابراین انتظار می‌رود مسئولان شبکه بهداشت و درمان این معضل را مدیریت کنند.

او همچنین با اشاره به تجمع در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهرستان گفت: پارک‌های بندر ماهشهر به ویژه در شب‌ها همچنان شلوغ است که شهرداران باید برای کنترل این وضعیت تدبیری اتخاذ کنند.

بندری افزود: یکی از مهم‌ترین مراکزی که بستر ایجاد فراهم آمدن دورهمی‌های خانوادگی را دارد، پارک است. اینکه در شرایط محدودیت‌های ۱۰ روزه پارک‌های سطح شهرستان مملو از جمعیت باشد وجهه خوبی ندارد و شهرداران همچون پیک قبلی کرونا لازم است به نحو مطلوبی این معضل را مدیریت کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تست کرونا کرونا ویروس بهداشت و درمان داروخانه ها بندر ماهشهر محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری