Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:12:50 GMT

تونل بلوار جمهوری قم امسال به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۲۶۵

تونل بلوار جمهوری قم امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش روز یکشنبه شهرداری قم، عباس حلوایی زاده ادامه داد: پروژه احداث تونل بلوار جمهوری اسلامی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا یادگار امام  به‌عنوان پروژه بسیار بزرگی در دست اجراست، طول مسیر کل پروژه از ابتدای رمپ تا انتها ۱۲۰۰ متر است و عملیات عمرانی آن یک سال و نیم قبل به صورت پیمانی با سازمان توسعه و عمران شهرداری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم عمده مشکلات پروژه را با توجه به قرار داشتن آن در در داخل بافت دانست و تصریح کرد: جابجایی تأسیسات در هر نقطه از این پروژه مشکلاتی را در اجرا به وجود آورده است که با همکاری دستگاه‌ها در حال انجام بوده و البته هزینه‌ای سنگین برای شهرداری به همراه داشته است.

حلوایی زاده خاطرنشان کرد: در فاز اول بعد از میدان امام حسین(ع) تا خیابان سواران، تقریبا پیشرفت عرشه پل و تونل مناسب بوده و بیش از ۹۰ درصد از محدوده تکمیل‌شده است و فقط یک بخش باقی مانده که با جابه‌جایی تاسیسات برق، پروژه عملیاتی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در این محدوده از بلوار، تردد به حالت اول بازگشته است، ابراز کرد: جابه‌جایی تاسیسات در پروژه قابل پیش‌بینی بود که همزمان با اجرای پروژه جابه‌جایی‌ها نیز انجام شد، در حال حاضر حدفاصل خیابان امام حسین(ع) تا بلوار نور پروژه تکمیل‌شده و رفت و آمد انجام می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم عنوان کرد: عملیات تونل به صورت ریزسطحی ادامه دارد که در قسمت میدان امام حسین(ع) که محور اصلی است و دو قسمت درگیر بوده که تا پایان این ماه عملیات تکمیلی از سمت میدان امینی بیات به سمت شاهد تمام می‌شود و تردد به حالت قبل برمی‌گردد.

حلوایی زاده یادآور شد: در تلاش هستیم تا اجرای تونل و سقف به سمت میدان، تکمیل شود و تردد مردم در این بخش به شرایط قبل باز گردد و با احداث رمپ و عملیات خاکبرداری از زیرتونل مشکل را رفع کنیم.

وی اضافه کرد: اجرای این پروژه، با برنامه ریزی ۲ ساله تعریف شد که یک سال و نیم آن گذشته که با توجه به مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا  امیدواریم در سال جاری این پروژه را تکمیل کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه علی‌رغم افزایش قیمت، تمهیدات لازم در تامین مصالح اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: در تلاشیم این تونل بعد از خیابان سواران و ادامه در بلوار جمهوری اسلامی تکمیل شود، هر چند هنوز معارض وجود دارد اما طبق زمان‌بندی امسال این پروژه تکمیل می‌شود./

برچسب‌ها شهرداری قم قم افتتاح طرح طرح های عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قم قم افتتاح طرح شهرداری قم قم افتتاح طرح طرح های عمرانی اخبار کنکور امام حسین ع شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سیدامیر فتاحیان با بیان این مطلب در نشست مشترک معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج و نمایندگان وزارت دفاع، اداره کل راه و شهرسازی و سایر مسئولان ذیربط که در سالن جلسات معاونت عمران برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری های وزارت دفاع در اجرای طرح های مختلف استان از جمله؛ امتداد بلوار ماهان اظهار داشت: موضوعات حقوقی مربوط به اراضی موسوم به باغ ارتش که طی سنوات گذشته تاکنون مورد بحث و بررسی بوده است، با طرح در صحن شورای اسلامی شهر کرج بزودی تعیین تکلیف شده و امتداد بلوار ماهان زیر بار ترافیکی می رود.

وی افزود: وزارت دفاع در سطح استان البرز به منظور اجرای طرح های مختلف عمرانی همکاری مطلوبی با مسئولان استان داشته است که این روحیه با توجه به اهمیت انتفاع عمومی مردم در راستای تسهیل در تردد بسیار حائز اهمیت است.

فتاحیان خاطر نشان کرد: خوشبختانه به واسطه مدیریت نماینده عالی دولت در استان هم افزایی و وحدت رویه مطلوبی میان مدیران دستگاه های اجرایی حاکم است که ثمره آن خدمت مورد انتظار مردم از نظام جمهوری اسلامی را رقم می زند.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با اجرای پروژه بلوار ماهان که با هدف تامین ارتباط ترافیکی در موازات خیابان شهید بهشتی در حال احداث است زمینه لازم برای تسهیل در عبور و مرور شهری و همچنین کاهش بار ترافیکی منطقه فراهم می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899001

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی