Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:44:16 GMT

وحدت و هماهنگی لازمه مهار موج چهارم کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۳۰۰

وحدت و هماهنگی لازمه مهار موج چهارم کرونا

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در دومین اطلاعیه خود در سال ١۴٠٠، با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن رفتار ویروس جهش یافته انگلیسی و غالب شدن این نوع از کرونا در تمامی مناطق کشور و با بیان اینکه بایستی با بکارگیری تمامی تمهیدات و تدابیر اجرایی لازم بتوانیم مانع از اوج گیری بیماری کرونا در کشور شویم، خواستار بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها و همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی برای غلبه بر بیماری و مدیریت آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا ضمن اشاره به ضرورت توجه جدی‌تر به طرح مدیریت جامع هوشمند به منظور کاهش زمینه‌ی انتشار، انتقال و حفظ ایمنی و سلامت جامعه، تصریح کرد: ملاک عمل در خصوص هرگونه اعمال محدودیت، اجرای دقیق تکالیف و مفاد طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها می‌باشد که می‌بایست بدون تفسیر و با دقت اجرایی شود.

تأکید بر اینکه هرگونه محدودیت و الزامات محدودیت زا باید بر اساس وضعیت رنگ بندی شهرها، اعمال شود و ملاک عمل در این عرصه، اعلام وضعیت رنگ بندی شهرها، توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغ آن از طریق وزارت کشور است؛ فراز دیگری از دومین اطلاعیه قرارگاه در سال جدید است.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، در اطلاعیه صادره امروز خود همچنین خاطرنشان کرد: لازم است کلیه ستاد‌های استانی ضمن پرهیز از اتخاذ تصمیمات مغایر با مصوبات ستاد ملی با فعال نمودن کمیته‌های نظارت ذیل کمیته عالی نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرای پروتکل‌ها و الزامات ابلاغی نسبت به مدیریت روند بیماری اقدام نمایند.

معرفی متخلفین و ناقضین پروتکل‌ها و دستور العمل‌های ابلاغی به مراجع ذیربط پیش بینی شده در مصوبات ستاد ملی و مراجع قضایی به منظور برخورد قانونی، از دیگر مفاد اطلاعیه امروز قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا است.

در اطلاعیه امروز قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان‌ها و حداکثر تلاش برای تحقق همکاری و همراهی اقشار مختلف مردم، تصریح شده است: انتظار می‌رود با اطلاع رسانی مستمر، مردم عزیز، همچنان مجدانه نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی اقدام تا با همت همگانی بتوانیم از شرایط فعلی گذر نمائیم.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، همچنین از ستاد‌های استانی مبارزه با کرونا خواست، ضمن نظارت بر اجرای محدودیت ها، هرگونه نارسائی در این روند، مرتفع و کنترل‌ها قاطعانه اعمال گردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، لازمه ورود ورزشکاران به این عرصه را کسب ورزیدگی فکر و اخلاقی عنوان کرد و افزود: ورزشکاران با کسب این خصیصه، همواره از روحیه و منش پهلوانی و جوانمردی برخوردار خواهند بود.

وی با یادآوری اینکه بسیاری از ورزشکارانی که بعد از سپری شدن عمر قهرمانی، هنوز به عنوان یک الگو در جامعه مطرح هستند، ابتدا به ساکن در کسب اخلاق موفق بوده‌اند، اظهار کرد: یکی از اقشاری که با منش پهلوانی خود همواره به عنوان الگو در جامعه مطرح‌اند، شهدایی هستند که با برخورداری از این اخلاق و منش، قدم در راهی گذاشتند که پهلوانان نامی ایران زمین اقدام به آن کرده بودند.

این مسؤول با اشاره به اینکه ایران اسلامی با ثبت جهانی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در سازمان یونسکو، گامی بلند در اعتلای فرهنگ جهانیان برداشت، ادامه داد: بی‌تردید فرهنگ و منش پهلوانی ریشه در تاریخ و تمدن این سرزمین داشته و ورزشکاران همواره با الگو قرار دادن این منش، در آوردگاه‌های بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه هر ایرانی باید در اعتلای این فرهنگ غنی کوشا بوده و این میراث فرهنگی ناملموس را در سطوح جهانی متعالی کند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم ورزشکاران استان زنجان همانند ادوار گذشته، این منش پهلوانی را سرلوحه تلاش خود در مسابقات ورزشی قرار داده و نماینده شایسته‌ای برای ایران اسلامی باشند.

کد خبر 6089145

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان