Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان عصر دیروز راهی هندوستان شد. اما انگار شرایط مساعدی برای کاروان این تیم وجود ندارد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب با حضور آشپز ایرانی در هتل پرسپولیس مخالفت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پس از ورود تیم فوتبال پرسپولیس ایران به شهر گوا هند برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در هتل توریستی و فوق‌العاده شیک ITC Grand گوا که در مجاورت دریا قرار گرفته اقامت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هتل حدود ۱۰۴ اتاق بزرگ دارد که همین موضوع سبب می‌شود شاگردان یحیی گل‌محمدی بتوانند با استفاده از این امکانات اتاق هایی که البته فاصله زیادی از هم دارند، وضعیت اقامتی خوبی را پشت سر بگذارند.

این هتل به امکاناتی مثل سالن‌های پذیرایی، استخر، سالن ورزشی، زمین گلف، گل‌فروشی و …. مجهز است.

توریست‌ها در کنار سرخ‌پوشان قرار گرفتند

مشکل بزرگ پرسپولیس در زمان حضور در هتل اقامت همزمان توریست‌ها در آن است به همین دلیل شرایط برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه تیم فراهم نیست. این امر نگرانی‌هایی را درباره کرونا در اردوگاه سرخ‌پوشان ایجاد کرده است.

AFC مخالف حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس حدود یک ماه قبل در مذاکره با کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردند یک آشپز ایرانی در آشپزخانه هتل آنها مستقر شود تا سرخ‌‍ پوشان از لحاظ غذایی دچار مشکل نشوند. البته مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب و در شرایطی که توریست‌های زیادی در هتل حضور دارند فعلا با بهانه کردن مسائل مربوط به کرونا با این درخواست موافقت‌ نکرده‌اند. با این وجود کیفیت و تنوع غذاها در این هتل تاکنون مورد انتقاد پرسپولیسی‌ها قرار نگرفته است.

پرسپولیسی‌ها منتظر اعلام جواب تست کرونا

همچنین قرار است پاسخ تست کرونای دو مرحله ای اعضای تیم ایرانی که پس از ورود آنها در فرودگاه و هتل از آنها گرفته شد تا امشب مشخص شود تا پس از آن شاگردان یحیی گل‌محمدی اولین تمرین خود را در گوا برگزار کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها