Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:45:08 GMT

صابر خراسانی مجری برنامه سحرگاهی شبکه افق شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۵۸۰

صابر خراسانی مجری برنامه سحرگاهی شبکه افق شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، ویژه‌برنامه سحر شبکه افق با عنوان «وقت‌سحر» به تهیه‌کنندگی طه حکیمی و با اجرای صابر خراسانی و کارشناسی حجت‌الاسلام پناهیان از سحرگاه اول ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ شب روی آنتن شبکه افق خواهد رفت.

این برنامه با موضوع مهدویت از سحرگاه چهارشنبه ۲۵ فروردین، اول ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ شب به روی آنتن شبکه افق خواهد رفت و شامل بخش‌های مختلف کارشناسی، مناجات‌خوانی، گزارش مردمی و… خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار کارشناس مذهبی برنامه، برنامه مهمانان دیگری نیز به فراخور موضوع خواهد داشت. همچنین پخش کلیپ‌ها، نماهنگ‌ها و مناجات‌خوانی ها به همراه پخش قسمت‌هایی از دعای سحر، دعای افتتاح و ابوحمزه با نوای مداحان کشور از دیگر بخش‌های این برنامه است.

هر روز حضور چهره شاخص فرهنگی هنری کشور در برنامه به‌عنوان مهمان حضور دارند و برای اولین بار در برنامه‌های سحر ماه مبارک رمضان بخش نمایشنامه‌خوانی از برهه‌های مختلف تاریخ اجرا خواهد شد.

کد خبر 5186874 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: صابر خراسانی شبکه افق ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان فیلم سینمایی فیلم کوتاه ویروس کرونا شهید سید مرتضی آوینی حضور هنر ایران در جهان شبکه پنج سیما شبکه مستند سیما رادیو نمایش شبکه دو سیما رادیو ایران فیلم مستند برنامه رادیویی سریال نون خ آلبوم موسیقی شبکه افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این استان ۲۷ شهرستان مجری برگزاری نوبت اول کنکور سراسری و کنکور دانشگاه فرهنگیان خواهند بود که در این رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر شرکت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد ،حسین فاطمی‌نژاد در جمع خبرنگاران گفت: در خراسان رضوی 27 شهرستان مجری برگزاری نوبت اول کنکور سراسری و کنکور دانشگاه فرهنگیان خواهند بود که در این رقابت 91 هزار و 326 نفر شرکت می‌کنند که از این تعداد 57 هزار و 309 نفر زن و 34 هزار و 17 نفر مرد هستند.

وی افزود: نوبت اول آزمون سراسری و کنکور دانشگاه فرهنگیان همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همزمان با سراسر کشور کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه و گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه 6 اردیبهشت و گروه آزمایشی علوم تجربی نیز در صبح جمعه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

فاطمی‌نژاد اضافه کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از طریق درگاه الکترونیکی سازمان سنجش قابل دریافت بوده که لازم است متقاضیان پس از دریافت کارت ورود به جلسه مشخصات و مندرجات کارت ورود به جلسه را بررسی و در صورت وجود اشکال احتمالی به باجه های رفع نقص که از امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت در شهرستان‌ها مستقر است می‌توانند مراجعه کنند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 13 شهرستان جغتای، جوین، چناران، خلیل آباد، رشتخوار، درگز، زاوه، سرخس، کلات، مه ولات، خواف و میان جلگه مجری برگزاری نوبت اول کنکور ادارات آموزش و پرورش خواهند بود.

وی بیان کرد: متقاضیان پذیرش به عنوان دانشجومعلم موظف هستند علاوه بر دفترچه‌های سوالات هر گروه آزمایشی به سوالات یک دفترچه اختصاصی که شامل تعلیم و تربیت اسلامی و هوش و استعداد معلمی شامل 40 سوال  است در زمان 60 دقیقه پاسخ دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • ببینید | ردپای آبی
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳