Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@18:09:23 GMT

دوندگان عراقی در مسابقات بین المللی امام رضا (ع) درخشیدند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۹۶۰

دوندگان عراقی در مسابقات بین المللی امام رضا (ع) درخشیدند

به گزارش خبرنگار  ایرنا، در پایان روز یکشنبه و در فینال دو ۱۰۰ متر که جذاب ترین رقابت دو و میدانی محسوب می شود حسین علی الخفاجی از عراق با رکورد  ۱۰.۴۴ ثانیه به مقام نخست دست یافت و حسن تفتیان از خراسان رضوی با رکورد۱۰.۴۷ ثانیه  دوم شد، همچنین رضا محمد حسین ابارقی از کرمان با رکورد ۱۰.۵۹ مقام سوم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوی ۴۰۰ متر 
 در مسابقه نهایی دو ۴۰۰ متر نیز مقام اول دوباره نصیب طه حسین یاسین ورزشکار دیگری از کشور  عراق شد، رکورد او ۴۶.۲۲ ثانیه ثبت شد.

همچنین سجاد هاشمی از آذربایجان شرقی با رکورد ۴۶.۸۷ثانیه دوم شد و رضا محمد التمینی از عراق با رکورد ۴۷.۴ ثانیه گردن آویز برنز را به دست آورد.

پرتاب وزنه
در پرتاب وزنه محمدرضا طیبی از مازندران با رکورد۱۹.۵۹متر اول شد و شاهین مهردلان از خراسان رضوی با رکورد ۱۹.۵۰متر به مقام دوم دست یافت.

پرش سه گام

نفرات برتر در رشته پرش سه گام نیز به ترتیب حمیدرضا کیا از گلستان با رکورد ۱۶.۶۲ متر ، سید علی عقیلی از قم بارکورد۱۵.۷۲ متر  و وحید صدیق از مازندران با رکورد ۱۵.۵۸ متر شدند.

دو پنج هزار متر 
نخستین دوره مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) در رشته دو پنج هزار متر با مقام اولی جی‌هاد اولوس از ترکیه با رکورد ۱۴.۳۳.۴۱ دقیقه، مقام دومی جلیل ناصری از ایلام با رکورد  ۱۴.۳۵.۶۶
دقیقه و مقام سومی رضا نور سلطان از قرقیزستان با رکورد ۱۴.۳۷.۹۸ دقیقه به پایان رسید.

پرتاب دیسک

در پرتاب دیسک نیز حسین رسولی از استان مرکزی با رکورد ۵۸.۷۶ متر به مقام نخست دست یافت و مقام دوم به علی شیریان از چهارمحال بختیاری با رکورد ۵۵.۶۴متر رسید و بهنام شیری از اردبیل نیز با رکورد۵۵.۶۲ متر جایگاه سوم را کسب کرد.

دو ۱۵۰۰ متر

نفرات برتر در دو ۱۵۰۰ متر نیز به ترتیب عبدالله ازدمیر از ترکیه،  علی عالمی از ایلام و امیر زمان‌پور از همدان  شدند.

پرش ارتفاع

مجدالدین غزال از سوریه نیز با رکورد ۲.۲۱ متر در رشته پرش ارتفاع در اولین دوره مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) مقام نخست را کسب کرد و کیوان قنبرزاده از مازندران با رکورد ۲.۱۵ متر و حسین ابراهیم از عراق با رکورد ۲.۱۵ متر دوم و سوم شدند.

دو چهار در ۱۰۰ متر امدادی

در رشته دوی چهار در ۱۰۰ متر امدادی نیز  تیم چهار نفره از عراق با رکورد ۴۱.۰۰ ثانیه اول شد و تیمهای چهار نفره از  خراسان رضوی با رکورد ۴۱.۸۰ ثانیه و استان قم با رکورد ۴۲.۰۰ ثانیه دوم و سوم شدند.

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع) در بخش مردان صبح امروز، ۲۲ فروردین، با حضور ۹ تیم خارجی و ۳۲ تیم داخلی و با مشارکت ۲۲۴ دونده در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آغاز شد که فردا صبح و عصر نیز این رقابتها ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها حسن تفتیان مشهد دونده سوریه مازندران قرقیزستان دوومیدانی عراق ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسن تفتیان مشهد دونده حسن تفتیان مشهد دونده سوریه مازندران قرقیزستان دوومیدانی عراق ترکیه اخبار کنکور مسابقات بین المللی عراق با رکورد امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی‌ترین مردان نیشکر

پایگاه اطلاع رسانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  www.sugarcane.ir  نوشت: امسال، هفته کار و کارگر برای نیشکری‌ها پُر از شور و هیجان بود؛ در کنار غرّش هاروسترها و طنین کارخانه تولید شکر، برای اولین‌بار صدای آهن و وزنه «قوی‌ترین مردان نیشکر»، مزارع سرسبز نیشکر را درنوردید.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در ششمین روز از هفته کار و کارگر، ۲۴ ورزشکار از واحدهای هشت‌گانه نیشکری در اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان نیشکر گردهم آمده بودند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از بلند کردن وزنه‌های سنگین با آرم و نشانِ نیشکر تا جابه‌جاکردن وزنه‌های غول‌پیکر و طی کردن مسیری سخت و دشوار؛ هر کدام از این ورزشکاران در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، قدرت و اراده خود را به نمایش گذاشتند و تماشاچیان مشتاق را با حرکات خود به شور‌و‌شوق آوردند.

در نهایت، پس از یک دوره رقابت، قوی‌ترین مردان نیشکر در کنار قوی‌ترین تیم معرفی شدند. این مسابقات در دو رده منفی و مثبت ۹۰ کیلوگرم برگزار شد. در مجموع رقابت‌های گروهی، کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های نیشکر فارابی و هفت‌تپه نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آنِ خود کردند.

همچنین در دسته منفی ۹۰ کیلوگرم، محمد نعمت‌زاده از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و علی احمدی‌پور از نیشکر فارابی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم نیز به‌صورت مشترک به عماد آل‌کثیر از نیشکر هفت‌تپه و محمد اورک از کشت و صنعت امام خمینی(ره) رسید.

در دسته مثبت ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم کرملاچعب از کشت و صنعت امام خمینی (ره) و نوید سفیدزاده از نیشکر فارابی در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و مازیار مذکا از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و حبیب سعدی از نیشکر هفت‌تپه به‌صورت مشترک، سوم شدند.

اما فارغ از نتیجه، این مسابقات نشان داد که صنعت نیشکر در کنار تلاش برای خودکفایی کشور با تولید محصولات راهبُردی، برای تندرستی و شادابی کارکنان ارزش بالایی قائل است و برنامه‌های ورزشی متعددی برگزار می‌کند. این مسابقات نشان می‌دهند که نیشکر، فقط یک مجموعه صنعتی نیست، بلکه یک خانواده بزرگ و پویا است.

دیگر خبرها

  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • یک مکالمه بیسیمی با عراقی‌ها درباره صدام
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل