Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:02:25 GMT

۹۳ درصد سرقت‌ها در شهرستان دشتی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۷۳۴۰

۹۳ درصد سرقت‌ها در شهرستان دشتی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر یکشنبه در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان دشتی اظهار داشت: جلسات پیشگیری از سرقت به صورت مستمر در سطح بخش‌ها برگزار شود.

وی افزود: در جهت پیشگیری از سرقت آموزش و پرورش جلسات توجهی با نیروهای سرایداری انجام دهند.

نادری از تلاش‌های مجموعه انتظامی شهرستان تقدیر کرد و ادامه داد: ۹۳ درصد سرقت‌ها در سال جاری کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5186916

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی بوشهر عبدالله نادری ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 گرگان اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد