Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@02:17:30 GMT

تدارک سیما برای سفره های افطار و سحر

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۷۳۵۵

تدارک سیما برای سفره های افطار و سحر

گروه فرهنگی/ برنامه‌های ویژه افطار تلویزیون از آن دست برنامه‌هایی است که مثل دیگر برنامه‌های مناسبتی سال جایگاه ویژه برای مخاطب دارد. «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی از مهم‌ترین ویژه برنامه‌های تلویزیون است که با تمام فراز و فرودهایش به برند تبدیل شد.

در این سال‌ها البته دیگر ویژه برنامه‌های افطار نتوانستند موفقیت این برنامه را تکرار و نام خود را به‌عنوان حریف جدی مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته و با بسته شدن پرونده «ماه عسل»،«مثل ماه» با اجرای رسالت بوذری با وجود الگوبرداری از این برنامه نتوانست موفقیت آن را تکرار کند. با وجود این همچنان کنجکاوی‌ها نسبت به‌ ویژه برنامه افطار شبکه 3 سیما بیشتر از برنامه‌های دیگر است. جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف سیما در گفت‌وگویی که با مهر درباره ویژه برنامه‌های شبکه‌های سیما در ماه مبارک رمضان داشته اطلاعاتی درباره ویژه برنامه افطار شبکه 3 سیما اعلام نکرده اما طبق برخی اخبار، قرار است امسال هم «مثل ماه» با اجرای رسالت بوذری هر شب حوالی ساعت 19 از این شبکه پخش شود. همچنین نجم‌الدین شریعتی مجری مقبول برنامه «سمت خدا» اجرای برنامه سحرگاهی آن را برعهده دارد. «زندگی پس از زندگی» که سال گذشته در ساعات قبل از افطار روی آنتن شبکه چهار سیما رفت تجربه متفاوتی در حوزه برنامه‌سازی بود که تا حدودی مورد توجه قرار گرفت. این برنامه روایت شنیدنی از تجربه مرگ افرادی بود که در شرایط مرگ کلینیکی یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. به‌دنبال همین موفقیت امسال بخش دوم این برنامه آماده پخش شده است. این شبکه ویژه برنامه «سحوری» با اجرای ساعد باقری را برای پخش سحرگاهی در نظر گرفته است. نام‌آشناترین مجری مناسبتی این ایام، حسن سلطانی است که اجرای ویژه برنامه سحر شبکه یک با عنوان «ماه خدا» را بر عهده دارد. این شبکه همچون سال گذشته اجرای برنامه افطارش را به حجت‌الاسلام برمایی سپرده است. کاظم احمدزاده دیگر مجری شناخته شده مناسبت‌های مذهبی تلویزیون، اجرای برنامه «آدم‌های خوب شهر» را برای شبکه دو سیما برعهده دارد. «عقیق» ویژه برنامه افطار شبکه پنج است که اطلاعاتی راجع به مجری این برنامه هنوز منتشر نشده است. «خلوتگه عارفان» هم در بخش سحرگاه روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برنامه افطار ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح پنج‌شنبه در نشست خبری با اشاره به در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم، گفت: برای این هفته حدود ۴۰۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری یکی از شخصیت‌های بارز و تأثیرگذار در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی بود، افزود: اگر نسل امروز به دنبال گام برداشتن در مسیر درست است، بی‌تردید آثار شهید مطهری امروز هم می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای معرفتی این نسل باشد.

این مسؤول با یادآوری اینکه سپاه پاسداران فقط یک مجموعه نظامی نبوده، بلکه مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی نیز به شمار می‌رود، تصریح کرد: در همین راستا مواردی چون ارتقای بصیرت دینی و انقلابی، تأمین و ترویج معارف انقلابی، حکیمانه شدن رفتار سیاسی و … جز وظایف ذاتی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران محسوب می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان در ادامه گریزی به دیگر برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان زد و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم این حوزه، برگزاری ۲۰ هزار مورد جلسه بصیرتی طی سال گذشته بود. به لحاظ جمعیت آماری نیز ۸۰ هزار نفر در برنامه‌ها و دوره‌های عقیدتی و معرفتی بسیج استان در سال گذشته شرکت کردند.

بیگدلی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران از ابتدای شکل‌گیری تا به امروز به هیچ گروهی اجازه بهره‌برداری از این مجموعه را نداده و این خود حاکی از وابسته نبودن آن به جریانات مختلف است، اظهار کرد: یکی از افتخارات این مجموعه نظامی و عقیدتی، ایستادن در کنار نهادهای مختلفی است که در مسیر انقلاب حرکت کرده و قصد کمک به نظام اسلامی را داشته‌اند.

وی با یادآوری اینکه ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نام‌گذاری شده است، اضافه کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا با رویکرد آثار شهید مطهری و … از جمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

کد خبر 6088372

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد