Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق پرسپولیس گفت: من فکر می کنم جدی ترین حریف پرسپولیس در مرحله گروهی تیم الریان قطر است، تیمی که با جذب باریکنان خارجی زیاد و سرمایه گذاری های آنچنانی در مسیر بین المللی شدن قرار گرفته اند. با تمام این اوصاف، بخشی از نتایج فوتبال ناشی از اتفاقات غیر قابل پیش بینی است که پرسپولیس باید به آن توجه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین عبدی در گفت و گو با خبرگزاری برنا با مثبت ارزیابی کردن شرایط پرسپولیس در لیگ ایران اظهار داشت: پرسپولیس در نیم فصل اول یکسری ایرادها و اشکالات داشت که البته طبیعی بود اما رفته رفته این تیم شکل واقعی خود را به دست آورد و توانست در نیم فصل اول با حضر در صدر به کار خود پایان دهد. در  ادامه کار و با اضافه شدن مهره های جدید در فصل نقل و انتقالات پرسپولیس شرایط بهتری را به دست آورده و حالا هم آماده است تا در تورنمنت مهم دیگری مثل لیگ قهرمانان آسیا برای رقابت با حریفانش به میدان برود.

او در ادامه در خصوص آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: من شخصا به کسب نتایج خوب برای پرسپولیس خوشبین هستم و فکر می کنم این تیم می تواند با تکیه بر پتاسیل فنی بالایی که دارد، مثل چند سال اخیر نتایج خوب و درخشانی را از خود به جا بگذارد.

کاپیتان سابق پرسپولیس در ادامه گفت: کمترین انتظار از این تیم در مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا این است که مقتدارانه از گروه صعود کرده و به مرحله بعدی برود. پرسپولیس با  پشتوانه فنی بالا و تجربه خوبی که در آسیا دارد می تواند این اتفاق را رقم بزند. با توجه به حریفان و هم گروهی های پرسپولیس، این احتمال زیاد است که پرسپولیس راحت تر از تیم های دیگر از گروه خود صعود کند.

عبدی در مورد حریفان پرسپولیس در مرحله گروهی به خبرنگار برنا گفت: هندی ها در سال های اخیر تلاش زیادی کرده اند تا با سرمایه گذاری در فوتبال به سطح خوبی در فوتبال آسیا برسند اما هنوز تا رسیدن به تیم های درجه اول آسیا فاصله دارند. در مورد الوحده به عنوان نماینده ای از فوتبال امارات باید بگویم در مجموع تیم های اماراتی در سال های اخیر در سطح فوتبال آسیا  و تقابل با تیم های ایرانی نوسان زیادی داشته اند . با این تفاسیر من فکر می کنم جدی ترین حریف پرسپولیس در مرحله گروهی تیم الریان قطر است، تیمی که با جذب باریکنان خارجی زیاد و سرمایه گذاری های آنچنانی در مسیر بین المللی شدن قرار گرفته اند. با تمام این اوصاف، بخشی از نتایج فوتبال ناشی از اتفاقات غیر قابل پیش بینی است که پرسپولیس باید به آن توجه داشته باشد.

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی اول تیم گل محمدی در برابر الوحده امارات تاکید کرد: در تورنمنت هایی که بازی ها به صورت گروهی و رفت و برگشت انجام می شود، بازی اول برای تیم ها از اهمیت زیادی برخوردار است و می تواند مسیر تیم ها را برای صعود به مرحله بعد مشخص کند. پرسپولیس می تواند با پیروزی در بازی اول در برابر الوحده، گام اول را محکم بردارد و خیال همه را بابت موفقیت در دور اول تا حدود زیادی راحت کند.

حسین عبدی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمام نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس به عنوان فینالیست فصل اخیر این جام می تواند شانس اول برای صعود  به مرحله بالاتر باشد. پرسپولیسی ها ضمن برخورداری از پتاسیل فنی و هماهنگی خوب تیمی از فاکتور مهمی به نام تجربه خوب برخوردار هستند. حضور متوالی و پرقدرت پرسپولیس در سال های اخیر در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده اکثر بازیکنان این تیم با تجربه خوبی پای در این رقابت ها بگذارند و این موضوع می تواند به کسی نتایج خوب برای پرسپولیس کمک کند. 5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا مربی حسین عبدی الریان پیشکسوت پرسپولیس الوحده لیگ قهرمانان آسیا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به جبران شکست مردانش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان امیدوار است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از باخت یک بر صفر مردانش در خانه دورتموند در دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: هر دو تیم موقعیت‌های فراوانی داشتند اما آنها گل زدند و ما نه. نتیجه بازی نشان می‌دهد که بازی چقدر نزدیک بود. هر دو تیم موقعیتی جدید را تجربه می‌کنند. در دو مرحله قبلی آنها بازی برگشت را در خانه‌شان انجام دادند و در این مرحله این ما هستیم که در دور برگشت میزبان هستیم، بنابراین حالا نوبت ماست که در حضور هواداران‌مان بازی کنیم. البته در آن بازی باید خیلی مؤثرتر از امروز کار کنیم.

انریکه افزود: برنامه ما برای این بازی پرس حریف از بالا بود اما دورتموند در حفظ و تملک توپ خیلی قوی عمل کرد و ما هم روی توپ بلندی که منجر به گلزنی فولکروگ شد، غفلت کردیم. فوتبال همین است. گاهی اوقات به نفع شماست و گاهی دیگر به نفع حریف. الان باید آنچه در بازی گذشت را تحلیل کنیم تا برای بازی بعد آماده‌تر باشیم. در کل بازی سختی بود.

پیروزی نفسگیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته

سرمربی پاریسی‌ها در پایان اظهار داشت: همه ما می‌دانستیم که کار آسانی نداریم. به هر حال اینجا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. بازیکنان ما بابت نتیجه کمی ناراحت هستند به خصوص که دو بار توپ به تیر دروازه حریف خورد. با این وجود ما به حمایت هواداران‌مان در بازی برگشت و انرژی که از آنها خواهیم گرفت، امیدواریم. باید قبول کنیم که این ورزشگاه (سیگنال ایدونا پارک دورتموند) ورزشگاهی استثنایی است و هوادارانی دارد که می‌دانند چطور به تیم‌شان روحیه و انگیزه بدهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند