Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:16:35 GMT

حقوق نجومی برای نظارت در ترکیه!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۷۶۰۲

حقوق نجومی برای نظارت در ترکیه!

روز گذشته خبرگزاری فارس گزارشی با موضوع «تعهدات مالی و خدماتی مربوط به خدمات مرکز حلال جهانی» به مدیران شرکت های وارد کننده مرغ از ترکیه منتشر کرد که در آن از حقوق ماهانه 2500 یورویی  ناظران شرعی واردات مرغ خبر می داد. در این گزارش آمده: «علاوه بر این حقوق پذیرایی و تغذیه، اسکان ناظران و پشتیبانی و حمل و نقل ناظران شرعی نیز منظور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» کاربران به این موضوع واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «برای همینه که یه عده خیلی مشتاق به وارداتن و نمی خوان تولید در داخل شکل بگیره چون حقوق و درآمد بالا در وارداته نه تولید که الان یه نمونه شو داریم می بینیم.» کاربر دیگری نوشت: «فکر کنم این 2500 یورو برای همه ناظرین شرعی باشه چون حقوق 70 میلیون تومانی برای یک ناظر کمی دور از انتظاره.»

منبع: فردا

کلیدواژه: ترکیه نظارت واردات مرغ حقوق نجومی ناظران شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضائی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر 6098522

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود