Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:48:51 GMT

بازگرداندن آمریکا به برجام پیروزی بزرگی برای ایران است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۷۸۴۹

بازگرداندن آمریکا به برجام پیروزی بزرگی برای ایران است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان بازگرداندن آمریکا به برجام را پیروزی بزرگی برای ایران برشمرد.

به گزارش مشرق، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی گفت: هنگامی که ایران موفق به بازگرداندن آمریکا به توافق (برجام) شود به این معناست که پیروزی بزرگی محقق ساخته است و هرگونه پیروزی ایران پیروزی محور (مقاومت) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مانور تازه آمریکا با مهره‌های عربی در لبنان

«شیخ نعیم قاسم» در گفتگو با المنار گفت: توافق هسته‌ای ترجیحاً برای طی روند خود به حدود ۲ ماه زمان نیازمند است و آمریکایی‌ها آن را بهتر از نبود توافق می‌دانند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان درباره اوضاع داخلی لبنان هم ۹۰ درصد موانع تشکیل کابینه در این کشور را داخلی دانست و حل بحران و کاهش مشکلات مردم را خواستار شد.

نعیم قاسم تاکید کرد: ما از جمله کسانی هستیم که در موضوع کابینه تلاش کردیم و همچنان سعی بر نزدیک سازی دیدگاه‌ها داریم.

معاون دبیرکل حزب الله افزود: تشکیل کابینه در حال حاضر در مرحله اعتماد سازی میان طرف‌ها و برخی امتیاز دادن هاست و اگر این امر روی ندهد تشکیل کابینه دشوار خواهد بود.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: علت بحران امروز در لبنان طرح‌های سیاسی با منشأ خارجی است نه سلاح حزب الله که همواره موجب حفظ لبنان بوده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شیخ نعیم قاسم حزب الله لبنان ایران برجام آمریکا نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»