Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رسولی عضو جبهه اصلاحات ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، از جزئیات سازوکار جبهه متبوعش در انتخابات شوراها خبر داد و گفت: هیئت‌های اجرای باید در مورد تطبیق مشخصات نامزدها با قوانین اظهار نظر کنند. مرحله بعدی هیئت‌های نظارت منتخب مجمع در قالب هیئت مرکزی و هیئت‌های استانی ورود پیدا می‌کنند.

وی افزود: پس از نهایی شدن این دو مرحله، یعنی تکمیل فعالیت هیئت اجرایی و نظارتی، به لحاظ حقوقی کسانی که صلاحیت آنها تایید شود نامزدهای انتخابات پیش رو به حساب می‌آیند و طبق زمان‌ بندی در ایام مشخص قادر به تبلیغات خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو جبهه اصلاحات اعلام کرد: جبهه اصلاحات ایران برای رسیدن به لیست واحد در مراکز استان‌ها بنا دارد از سامانه سراسری انتخاب نامزدها استفاده کند. این سامانه طراحی و تصویب شده و بر اساس آن مشخص می‌شود چه کسانی به عنوان چهره‌های سیاسی منتسب به اصلاح‌طلبان و بر اساس چه سازوکاری شناسایی می‌شوند.

وی افزود: به واسطه این سامانه در فضای وب نسبت به داوطلبان هرکدام از شهرهای مراکز استان‌ها، نظرات اعلام می‌شود. مجری طرح گزارش نظرات را می‌آورد و در مجمع عمومی جبهه اصلاحات هر استان مورد تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: اجرای این طرح و استفاده از این سامانه به ما کمک خواهد کرد تا نحوه بستن لیست نهایی به جای اتکا به نظرات عده‌ای از خواص سیاسی جریان اصلاحات، بر خرد جمعی و رای همگان متکی باشد. این تصمیم در جبهه اصلاحات گرفته شده و به اجرا در خواهد آمد.

رسولی درباره تاریخ ارائه فهرست نهایی لیست شورای شهر از سوی جریان اصلاحات، گفت: این تاریخ قاعدتا بعد از نهایی شدن مرحله بررسی و رسیدگی به صلاحیت افرادی که نامزد شده‌اند خواهد بود.

کد خبر 5186512 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن رسولی انتخابات 1400 اصلاح طلبان شوراهای اسلامی شهر نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان برجام صحن مجلس مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا شورای نگهبان شهید صیاد شیرازی وزارت خارجه حجت الاسلام حسن روحانی سازمان انرژی اتمی انتخابات 1400 سید عباس عراقچی سعید خطیب زاده ویروس کرونا محمد جواد ظریف جبهه اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است

ایسنا/یزد مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد ظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان، ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ و نقل مهریز، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.

«محمد رستگاری» در دیدار با «احمد آخوندی» سرپرست جدید فرمانداری مهریز، در ادامه گفت: در دو سال و نیم گذشته میزان ریالی طرح‌های حوزه راه شهرستان مهریز نسبت به وضعیت مشابه سال‌های قبل، رشد ۱۰ برابری داشته است.

وق افزود: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قراردادهای طرح‌های حوزه راه در شهرستان مهریز از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، رستگاری در ادامه شرح مفصلی از طرح‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محورهای اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر و همچنین روکش محور مروست ارائه کرد و گفت: انجام برخی از طرح‌ها و تعریف طرح‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره