Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اصرار بر انجام سفرها، برگزاری مراسم ها و گروهی از مردم که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند موجب شکل گیری خیز جدید بیماری و شرایط موجود در استان شد.

دکتر محمود حسین پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: هرچند شرایط در استان ما شرایط افزایشی است ولی هنوز نسبت به کشور با فاصله بسیار توانسته ایم پیک را کنترل کنیم بخاطر اینکه هم بیمارستان‌های ما آمادگی دارند و هم در حوزه بهداشت بحث غربالگری، پیگیری و مراجعه به درب منازل مردم جهت پیگیری موارد مثبت به خوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مهمترین مشکل ما برگزاری عروسی ها است که به شکل گسترده در سراسر استان اتفاق می افتد اکثر مراسم عروسی در منازل و روستا ها برگزار شده است، پیشنهاد ما در شرایطی که وضعیت استان نرمال بود این بود که حتی المقدور از تالارها با رعایت فاصله گذاری و پروتکل ها استفاده شود اما متاسفانه یک نوع عادی انگاری در بین مردم اتفاق افتاد که موضوع کرونا حل شده و با آمدن واکسن دیگر مشکلی نخواهد بود که این امر موجب خیز جدید بیماری در استان شد.

رئیس مرکز بهداشت استان اظهار کرد: با تجربه تابستان سال گذشته با مشکلات زیادی بر خلاف کل کشور روبرو هستیم، همچنین نگران ایام ماه مبارک رمضان و دورهمی های شبانه با برگزاری آئین ها و مراسمات ویژه این ماه در شب ها به خصوص در غرب استان هستیم.

حسین پور بیان کرد: فقط و فقط مردم نه تنها برای کار ضروری بلکه کار حیاتی از خانه خارج شوند این دو و یا سه هفته آینده بسیار مهم و حیاتی است، گسترش ویروس در سطح استان بسیار بالا است در همه گروهها و مشاغل نسبت به یک سال گذشته بیشترین گسترش ویروس در سطح استان داشتیم و این یک رکورد بی سابقه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد

ملانوری مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: دوره آموزشی آفات مکنده باتاکید برکنترل آفات فصل بهارپسته، با حضور مهدی بصیرت عضو هیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور در راستای ارتقا دانش کارشناسان وبهره برداران باروش‌های کنترل آفات فصل بهاردرختان پسته برنامه ریزی شد.
 
 وی افزود: در این دوره کارشناسان و بهره برداران باروش‌های کنترل آفات مکنده همچون سن وسنک، زنجره (شیره تر) وشپشک‌های پسته توسط مدرس محترم مهدی بصیرت عضوهیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور به فراگیران ارائه شد.
 
  لازم به ذکر است به منظور بهره برداری حداکثری از مطالب، این دوره به دو صورت حضوری و مجازی اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود