Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت مدیرمخابرات منطقه کردستان در مراسم اهدای جوایز برندگان همراه اول ضمن تبریک و شادباش به برندگان خوش شانس شرکت کننده در طرح (برای خرید راه " بسته " است) به ارایه خلاصه عملکرد ارتباطات سیار در منطقه، به منظورآشنایی بیشتر مشتریان با برنامه‌های این حوزه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در حال حاضر بیش از دو میلیون و ٣٠٠ هزار مشترک همراه اول در قالب شماره‌های دائمی و اعتباری از سرویس‌ها و خدمات این محصول مخابراتی استفاده می‌کنند، اظهارکرد: ارتقا و ایجاد سایت‌های همراه اول با هدف ارائه خدمات با کیفیت‌تر از مهم‌ترین اقدامات مخابرات منطقه در سال گذشته است.

مدیرمخابرات منطقه کردستان خاطر نشان کرد: هم اکنون تعداد ٥٠٧ سایت BTS در استان نصب و راه‌اندازی شده است که امکان ارائه خدمات و سرویس‌های مبتنی بر تکنولوژی‌های ۲G,۳G,۴G را به مشتریان ساکن در استان فراهم کرده است.

حکمت توسعه ارتباطات سیار در روستا‌های استان را یادآور شد و افزود: ٩٣٨ روستا تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول هستند.

او از شرکت کنندگان در جشنواره‌های مختلف شرکت مخابرات ایران تقدیر و تصریح کرد: این امر نشانه اعتماد وهمراه بودن مشتریان با برنامه‌ها و اهداف این مجموعه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان مسابقه (برای خرید راه " بسته " است) را یکی از پرمخاطب‌ترین جشنواره‌ها دانست و گفت: مشتریانی که برای خرید بسته از طریق شماره گیری کد دستوری ستاره ۱۰۰مربع اقدام می‌کنند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد و هر ماه به ٢٠ برنده جایزه ٥٠ میلیون تومانی اهدا می‌شود.

حکمت با اهدای لوح و هدیه ٥٠ میلیون تومانی، بار دیگر به آقای حمید رضایی و خانم سمیره مجیدزاده به عنوان دو برنده کردستانی در جشنواره (برای خرید راه " بسته " است) تبریک گفت.

در این مراسم، دو برنده کردستانی که از شهر‌های قروه و مریوان به قید قرعه به عنوان برندگان استان معرفی شده بودند از خدمات به موقع و مناسب مخابرات منطقه تقدیر نمودند و به عنوان نمایندگان مشتریان در استان تلاش‌های مجموعه را ارج نهادند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات ایران پهنای باند اینترنت مخابرات منطقه برای خرید همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!