Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@03:46:57 GMT

درخواست عجیب و غریب یک پرسپولیسی از باشگاه

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۸۵۳۹

باشگاه پرسپولیس درحالی روز شنبه تهران را به مقصد هند برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ترک کرد که هنوز برخی بازیکنان این تیم قراردادشان را تمدید نکرده‌اند. از مدت‌ها پیش مسئولان باشگاه پرسپولیس در تکاپوی تمدید قرارداد بازیکنانی بوده‌اند که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.  بازیکنانی مانند نوراللهی، کنعانی‌زادگان، امیری، شیری و کامیابی‌نیا جزو همین دسته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه در تلاش است قرارداد این دسته را تمدید کند تا کادر فنی این تیم در این مورد دغدغه‌ای نداشته باشد. البته بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده‌اند و این می‌تواند چالش بزرگی در تابستان سال‌جاری باشد. 

در همین راستا شنیدیم یکی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد درخواست عجیب و غریبی از باشگاه پرسپولیس داشته است. این بازیکن کلیدی که مدعی رسیدن پیشنهاد خارجی از کشور قطر برای خودش است، توسط مدیربرنامه‌هایش از باشگاه پرسپولیس خواسته است برای فصل آینده با او قرارداد ۱۵ میلیارد تومانی ببندند!

این شرط برای تمدید قرارداد بسیار سنگین و حتی غیرممکن جلوه می‌کند، خاصه آنکه بدانید قرارداد گران‌ترین بازیکن فصل جاری پرسپولیس ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. بنابراین تمدید قرارداد بازیکن مورد اشاره آن هم با رقم ۱۵ میلیارد تومان می‌تواند پرسپولیس را به حاشیه ببرد. برهمین اساس مدیران باشگاه پرسپولیس فعلاً با این درخواست عجیب این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش مخالفت کرده‌اند. این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش امیدوارند با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند توجه تیم‌های خارجی به ویژه قطری را جلب کرده و به لیگ ستارگان بروند!

البته پیش‌بینی می‌شود همین بازیکن با شروع نقل و انتقالات تابستانی با فشار کانال‌های هواداری و فضای مجازی بتواند به خواسته خود رسیده و قرارداد سنگینی با پرسپولیس منعقد کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ برتر تمدید قرارداد بازیکنان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار