Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:58:59 GMT

حمایت کمیته داوران اسپانیا از داور ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۸۶۳۰

حمایت کمیته داوران اسپانیا از داور ال کلاسیکو

کمیته داوران فوتبال اسپانیا به حمایت از داور ال کلاسیکو با وجود اعتراض شدید بارسایی ها پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از کادناسر، جدال حساس رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی ام لالیگا با پیروزی دو بر یک رئال مادرید به پایان رسید.

این بازی یک صحنه بسیار جنجالی در محوطه جریمه رئال مادرید داشت که داور نه تنها پنالتی تشخیص نداد بلکه حتی به VAR هم متوسل نشد که این اعتراض شدید آبی اناری ها را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیو کادنا سر اسپانیا اعلام کرد که کمیته داوران به حمایت از مانزانو داور این دیدار پرداخت است و تصمیم او در نگرفتن پنالتی به سود بارسلونا را صحیح دانسته است.

رئال مادرید با ۶۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد این درحالی است که بارسلونا با یک امتیاز کمتر سوم است.

اتلتیکو مادرید با ۶۷ امتیاز صدرنشین لالیگا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئال مادريد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصاویر جالب دربی که در آن بتیس و سویا در بنیتو ویامارین به تساوی (1-1) رسیدند، مربوط به سرخیو راموس و ایسکو، هم تیمی‌های سابق در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود که در حین بررسی VAR یک خطای مشکوک به پنالتی، با هم مشاجره کردند. خطا روی ایسکو که سانچز مارتینز، داور بازی، آن را لغو کرد.

در حالی‌که بازیکنان هر دو تیم داور را محاصره کرده‌اند، سرخیو راموس که اعتراض‌های ایسکو را درک نمی‌کرد، گوش او را کشید و البته مشخص بود که با خشم نبوده چون ایسکو نیز به این حرکت کاپیتان سابق خود در رئال واکنش منفی نشان نداد. 

این دو، ثانیه‌هایی حرف زدند و مشخص بود که ایسکو با نظر راموس مخالف بود و شدیدا اعتقاد داشت روی او پنالتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • اعتراف در اسپانیا: ‏VAR‏ ‏امسال اشتباه داشت!‏
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال