Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از تامین و توزیع بالغ بر ۵۵۰ تن کالای اساسی و تنظیم بازار طی ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.
سالار حسین پور افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به منظور تنظیم بازار و تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم استان، مقدار ۵۹۶ تن کالا‌های اساسی از جمله برنج، شکر و گوشت منجمد در این ماه تخصیص وبین شهروندان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او بیان کرد: در این طرح مقدار ۳۰۰ تن برنج با قیمت مصوب هر کیسه ۱۰ کیلویی ۱۸۵ هزار تومان، ۲۷۰ تن شکر بسته بندی با قیمت هر کیلوگرم ۸۷۰۰ تومان و ۲۶ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلو ۸۰ هزار تومان در فروشگاه‌های معتبر و زنجیر ه‌ ای وبا رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی عرضه می شود.
حسین پور گفت: کار نظارت دقیق با حضور بازرسان مقیم این سازمان و دیگر دستگاه‌های نظارتی انجام و با کسانی که احیانا قصد اخلال در نظام اقتصادی و بازار را داشته باشند به شدت برخورد قانونی و تعزیری خواهد پذیرفت.   رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همشهریان عزیز درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش تا به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار ماه مبارک رمضان اقلام خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد