Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: عوامل شهادت افسر شهید مجید رجایی در سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سردار حسین اشتری در دیدار با خانواده شهید مجید رجایی اظهار داشت: نیروی انتظامی با هر گونه اختلال و برهم زدن نظم عمومی به شدت و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی افزود: به حول و قوه الهی و با هوشیاری پلیس٬ تمام عوامل حمله به پاسگاه کورین و شهادت شهید مجید رجایی دستگیر و برای طی مراحل دادرسی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت ایران اسلامی مدیون خون شهدای سرافرازی است که با اقتدار جان خود را در کف دست نهاده و از آرمان‌های این نظام دفاع می‌کنند.

استوار مجید رجایی نجف آباد از ماموران انتظامی کورین شهرستان زاهدان در شبانگاه هفتم اسفند ماه سال ۱۳۹۹ حین حفاظت از پاسگاه انتظامی در حمله اشرار مسلح به پاسگاه کورین زاهدان، با اصابت مستقیم گلوله به شهادت رسید.

این حادثه پس از ناآرامی های سراوان و درگیری میان نیروهای امنیتی و سوخت‌بران در مرز پاکستان رخ داد. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پاسگاه کورین مجید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد