Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان جنوبی- رئیس داشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به افزایش دورهمی‌ها در نوروز، گفت: یک مسافر کرونایی، ۴۰ نفر را در خراسان جنوبی به این ویروس آلوده کرد.

به گزارش قدس آنلاین،محمد دهقانی، اظهارکرد: یک فرد آلوده به کرونا، ایام تعطیلات نوروز از مشهد برای دیدن اقوام به بیرجند آمده بود که در دورهمی‌های فامیلی، این ویروس را به ۴۰ نفر منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تجمع‌های غیر ضرور را کانون انتشار کرونا دانست و افزود: بارها هشدار داده‌ایم که دورهمی‌های فامیلی در صدر موارد ابتلا به کرونا قرار دارد، اما عده‌ای با سهل انگاری و بی توجهی دیگران را قربانی می‌کنند.

وی بیان کرد: بیمارستان‌ها دیگر ظرفیت پذیرش بیماران جدید را ندارند و تمامی تخت‌های ویژه‌ آماده به خدمت در بیمارستان ولیعصر بیرجند تکمیل شده است.

وی ادامه داد: روزانه ظرفیت انجام هزار تست تشخیصی کرونا در استان وجود دارد و بیماریابی‌ها نیز واقعی‌تر شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دورهمی کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است