Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-01@02:51:33 GMT

هفته خوب لژیونرهای ایرانی در اروپا

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۸۸۵۲

هفته خوب لژیونرهای ایرانی در اروپا

مهاجمان ایرانی با زدن ۵ گل در این هفته عملکرد خوبی در رقابت‌های اروپایی داشتند.

به گزارش جنوب نیوز، در حالی که زمان زیادی تا شروع بازی های فوق العاده حساس تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی نمانده است، هیچ چیز مثل درخشش مهاجمان تیم ملی نمی تواند باعث خوشحالی هواداران تیم ملی ایران شود.

این هفته مهاجمان ایرانی توانستند عملکرد خوبی در تیم های خود داشته باشند و چهار مهاجم ایرانی روی هم توانستند ۵ گل به ثمر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ایران اکنون منتظر رای دادگاه عالی ورزش است و در صورت تایید رای کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط این دادگاه باید خرداد ماه برای برگزاری ۴ دیدار در انتخابی جام جهانی به منامه بحرین سفر کند.

سردار آزمون ۲ گل

آقای گل این فصل لیگ روسیه برای تکرار عنوان فردی خود توانست دو گل تیمش را در بازی برابر سوچی به ثمر برساند و آمادگی بالای خود را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

پیروزی زنیت با سردار آزمون و ادامه صدرنشینی

کریم انصاری فرد ۱ گل

مهاجم ایرانی در جریان پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر آریس در سوپر لیگ یونان موفق به گلزنی شد. او در بازی قبلی در لیگ برابر المپساکوس نیز گلزنی کرده بود.

مهدی طارمی ۱ گل

پورتو که مهدی طارمی مهاجم ایرانی را برابر توندلا از دقیقه ۷۳ در اختیار داشت توانست ۲ بر صفر این تیم را شکست دهد. طارمی گل دوم تیمش را در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند.

علی علیپور  ۱ گل

مارتیمو در جدال دو تیم قعرنشین به دیدار فارنس رفت و با یک گل توانست حریف خود را شکست دهد و ۳ امتیاز حساس را به دست بیاورد تا به ماندن در لیگ پرتغال امیدار شود. علی علیپور توانست در دقیقه ۴۳ برای تیمش گلزنی کند تا اولین گل خود را در این فصل لیگ پرتغال به ثمر رسانده باشد.

در این دیدار امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و یک کلین شیت دیگر ثبت کرد.

منبع: ایسنا

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد