Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب زاهدان با حضور اعضاء شورای قضایی سیستان و بلوچستان در محل سالن شهید بهشتی دادگستری زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا، رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در این آیین با بیان اینکه اعتماد مردم به قوه قضاییه نتیجه پشتکار و تلاش صادقانه همه قضات و کارکنان در این مجموعه است، گفت: دشمنان در همه حال به دنبال خدشه دار کردن اعتماد مردم به نظام و انقلاب هستند تا از این راه به اهداف خود برسند؛ اما اعتماد مردم به انقلاب یک پیوند ناگسستنی است و باید مورد حفاظت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از راه‌های حفظ اعتماد مردم تلاش و پشتکار تمام سازمان‌ها و نهاد‌ها و به ویژه قوه قضاییه در کاهش دغدغه‌های مردم است که خوشبختانه با حضور آیت الله رئیسی در راس این قوه اقبال و اعتماد مردم به دستگاه قضایی افزایش پیدا کرده است.     در پایان این مراسم از خدمات محمدعلی حمیدیان رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب زاهدان تقدیر و بجای وی علی راهداری مقدم معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تودیع معارفه رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب زاهدان اعتماد مردم رئیس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از حقوق خود و قوانین، گفت: آگاه‌سازی عمومی راهکاری برای کاهش ورود پرونده به دادگستری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، اصغر جهانگیر شامگاه چهارشنبه در سفر به کیش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر در دستگاه قضایی بالا بودن ورودی پرونده‌ها به دادگستری است.

وی با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از حقوق خود و قوانین، تصریح کرد: آگاه‌سازی عمومی راهکاری برای کاهش ورود پرنده به دادگستری‌ها است.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه بررسی و تلاش جهت حل مشکلات مردم در نقاط مختلف از جمله اهداف سفرهای استانی رئیس قوه قضادئیه است، تصریح کرد: امشب نیز شاهد سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان هستیم که در راستای سیاست‌های جدید قوه قضاییه مبنی بر خدمت‌رسانی مستقیم و بررسی مشکلات قضایی و حقوقی مردم انجام شده است.

جهانگیر خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه به همراه گروهی از مدیران و روسای سازمان‌ها به هرمزگان سفر کرده و هرکدام از مسئولان ماموریت حضور در یک منطقه و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی مردم و سرعت بخشی به حل آنها را دارند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • آیین دادرسی تجاری در انتظار تصویب مجلس
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد