Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:05:02 GMT

بهره‌برداری از اولین هتل‌بوتیک سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۸۹۵۴

بهره‌برداری از اولین هتل‌بوتیک سیستان و بلوچستان

مجتبی میرحسینی امروز در گت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به‌زودی اولین هتل بوتیک استان در ارگ تاریخی سردار محمدحسین‌خان نارویی واقع در روستای قلعه‌نو شهرستان زهک راه‌اندازی می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این بنا با اعتباری بالغ بر ۲۱میلیارد ریال از سال گذشته مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و قرار است تا پایان فروردین‌ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اجرای دیوار محوطه، اجرای کف‌سازی و محوطه‌سازی پشت ساختمان، اجرای آلاچیق‌ها، اجرای سرویس‌های بهداشتی، جداسازی دیوارهای محوطه ارگ، اجرای پله دسترسی به طبقه بالا، تعمیر، مرمت و تجهیز داخل ارگ از جمله مرمت و تجهیز اتاق‌هاى اقامتى، آشپزخانه، اتاق مدیریت، اتاق‌هاى فروش صنایع‌دستى و همچنین نصب درب و پنجره فضاها، مرمت راه پله داخلى و اصلاح ارتفاع پله‌ها، محوطه‌سازى و اجراى پارکینگ در فضاى پشت ارگ و ... از جمله اقدامات در دست انجام است.

میرحسینی افزود: در واقع بوتیک هتل‌ها، هتل‌هایی  هستند که تاریخ، سنت و فرهنگ غنی منطقه را به نمایش می‌گذارند و اینگونه هتل‌ها در میان گردشگران خارجی محبوبیت بیشتری دارند و به‌عنوان جاذبه‌های توریستی در نظر گرفته می‌شوند.

انتهای پیام75009

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان میراث فرهنگی گردشگری هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل