Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: تبعات تصمیمات غلط رئیس جمهور و دود این سوءمدیریت‌ها به چشم مردم می‌رود و با جان و سلامت آن‌ها بازی می‌شود.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوءتدبیری‌های دولت و ستاد مقابله با کرونا در مبارزه با ویروس کرونا و مهار آن در ایام اخیر اظهار داشت: دولت در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به تعطیلی بازار و محدودیت‌ها کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوش‌دارو پس از مرگ است چرا که به دلیل بی‌تدبیری دولت باید شاهد رکود کسب و کار‌های مختلف و همچنین از دست دادن هموطنان‌مان باشیم.

وی همچنین در این رابطه افزود: دولت می‌توانست در ایام نوروز که تعطیلات هم هست محدودیت‌ها را اعمال کند و شاهد این حجم از نارضایتی از مردم و همچنین اصناف نباشیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس در ادامه بیان کرد: جالب است که روحانی پیشنهاد وزیر کشور مبنی بر باز ماندن مرز هوایی با ترکیه را پذیرفته آن هم کشوری که در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد، اما سفر‌هایی همچون عتبات عالیات بسته می‌شود گویی این محدودیت‌ها فقط ملاحظات سیاسی دارد!

موسوی لارگانی گفت: روز گذشته بنده به همراه چند نماینده قم با علما دیداری داشتیم که برخی علما به شدت بر این مسائل و سوءتدبیری دولت در مواجهه و مقابله با ویروس کرونا اعتراض و بحث داشتند و همچنین گلایه داشتند از عدم مشاوره دولت با کارشناسان دینی.

وی در همین راستا با اشاره به نامه نمایندگان مجلس به رئیس قوه قضاییه به منظور رسیدگی به تخلفات ستاد مبارزه با کرونا و همچنین تحقیق وتفحص از این ستاد تصریح کرد: قطعاً مجلس شورای اسلامی از بعد نظارتی خود این موضوع را با جدیت پیگری و دنبال می‌کند و بیش از این اجازه نمی‌دهیم که رئیس جمهور جان مردم را بازیچه اهداف سیاسی خود کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: تبعات تصمیمات غلط رئیس جمهور و دود این سؤمدیریت‌ها در ستاد ملی مقابله با کرونا به چشم مردم می‌رود و با جان و سلامت آن‌ها بازی می‌شود و این زیبنده نیست که دولت همه مسائل کشور را به برجام و مسائل سیاسی گره داده و اساساً توجهی به این موارد ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موسوی لارگانی مجلس شورای اسلامی حسن روحانی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ستادملی مبارزه با کرونا فساد در دولت روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم