Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: مردم دشت ورامین، نقش بسزایی در تاریخ انقلاب اسلامی تا به امروز داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، در دیدار با فرماندار پیشوا که با حضور رئیس اداره اطلاعات، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و رؤسای ادارات صمت، جهادکشاورزی و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار داشت: بینش انقلابی و سیاسی مردم شهرستان پیشوا زبانزد است و مردم این خطه نقش بسزایی در تاریخ انقلاب اسلامی تا به امروز داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی با اشاره به اینکه انتخابات خردادماه، بحث روز و مهم کشور است که باید با حضور سلایق مختلف و مشارکت بالای مردم برگزار شود گفت: بدخواهان نظام به صورت علنی در حال دشمنی هستند تا میزان مشارکت مردم را پایین آورده و یأس و نامیدی را در جامعه تزریق کنند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران عنوان داشت: بحث امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و در این راستا نیازمند کمک و همراهی تمامی ارگان‌ها و عوامل اجرایی انتخابات هستیم.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا نیز در این دیدار در خصوص مسائل امنیتی و انتظامی شهرستان پیشوا و انتخابات خردادماه اظهار داشت: پیشوا با وجود بارگاه امامزاده جعفر (ع) و به دلیل پیشگامی در قیام ۱۵ خرداد و دیگر عرصه‌های حساس، یک پایگاه مهم سیاسی، مذهبی و فرهنگی در کشور و استان تهران محسوب می‌شود.

عباسی افزود: نگاه ویژه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به پیشوا، جای تشکر و قدردانی داشته و نیازمند استمرار، تقویت و پشتیبانی هر چه بیشتر به منظور توسعه امنیت در شهرستان هستیم.

فرماندار پیشوا گفت: مقایسه زیرساخت‌های پیشوا با سایر شهرستان‌ها، به خوبی محرومیت‌های این منطقه را نمایان می‌سازد ولی در کنار این کاستی‌ها، توانمندی و نقاط قوت قابل توجهی در این شهرستان وجود دارد که حائز اهمیت است.

وی عنوان داشت: مردم پیشوا انتظارات به حق و فراوانی دارند که امیدوارم با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها و نگاه ویژه مجموعه‌های فرادستی شاهد تحقق خواسته‌های آنان به نحو مطلوب باشیم.

عباسی افزود: با توجه به انتخابات خردادماه و ضرورت نمایش اقتدار و صلابت مردم ایران در پای صندوق‌های رأی، لازم است همه دستگاه‌ها پای کار بیایند و برای شورآفرینی و پویایی این رویداد سیاسی که مورد توجه جوامع بین‌المللی است، تلاش و نقش‌آفرینی کنند و در این شرایط حساس، حضور گسترده مردم در انتخابات، بسیار مهم و راهی برای نیل به امنیت پایدار است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شرق استان تهران عباسی فرماندار پیشوا دشت ورامین تاریخ انقلاب اسلامی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی