Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد بابایی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به وضعیت نامساعد شیوع بیماری در استان، گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونای بستری شده در مراکز درمانی البرز از موج سوم این ویروس بیشتر شده است و در حال حاضر حدود هزار تخت بیمارستانی که به بیماران کرونایی تخصیص داده بودیم پر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه ۵۰۰ تخت بیمارستانی دیگر نیز برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است، افزود: در این راستا نیاز داریم که بیمارستان‌های صحرایی نیز پای کار بیایند.

این مقام مسؤول در ادامه ضمن انتقاد از ازدحامات خیابان‌ها و دورهمی‌های خانگی، یادآور شد: این شرایط نشان می‌دهد مردم ویروس را جدی نگرفته اند.

بابایی ضمن تأکید بر اینکه رعایت محدودیت‌های کرونایی به روند کاهش شیوع کرونا کمک می‌کند، بیان کرد: به دستور مقام قضایی واحدهای صنفی که از دستورالعمل‌های بهداشتی سرپیچی می‌کنند مشمول برخورد جدی خواهند شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت کووید 19 در البرز تخت بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت