Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:17:03 GMT

تلاش فرمول یک برای جذب یک میلیارد مخاطب

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۹۳۴۶

تلاش فرمول یک برای جذب یک میلیارد مخاطب

فرمول یک در تلاش است تا علاقه‌مندان و مخاطبان خود را به یک میلیارد برساند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، این انتظار وجود دارد فرمول یک همچنان به رشد خود ادامه داده و تا آوریل 2022 با یک افزایش خاص در گروه سنی 16-35 سال به یک میلیارد طرفدار برسد.

در تحقیقی که توسط شرکت تحلیلی Nielsen Sports انجام شد، تجزیه و تحلیل آنها نشان می‌دهد ظهور رویدادهای ورزش‌های الکترونیک به افزایش علاقه به فرمول یک کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق به ویژه در گروه سنی جوانتر دیده می‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهد در مقایسه با سال گذشته، 46 درصد طرفداران فرمول یک امسال در بین گروه سنی 16 تا 36 سال بوده‌اند.

تام مک کورماک رئیس حقوق شرکت Nielsen Sports ، گفت: فرمول یک همچنان از استراتژی گسترش محتوای ارائه شده از طریق برنامه‌های جانبی و اضافی به بازار برای گروه سنی 16-35 سال، بهره‌مند می‌شود.

اتومبیل رانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتومبیل رانی گروه سنی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون جدید FIA برای فرمول یک

فدراسیون جهانی اتومبیلرانی قوانین جدیدی را برای جلوگیری از شروع اشتباه و از دست دادن تمرینات به دلیل باران وضع کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، FIA قوانین جدیدی را منتشر کرده که هدف آن مبارزه با شروع‌های نادرست رانندگان و تیم‌هایی است که مسابقات مقدماتی فرمول یک را به دلیل باران از دست می‌دهند.

در جریان گرندپری عربستان سعودی با حضور راننده مک لارن لاندو نوریس رخ  مشخص بود که این راننده انگلیسی زود شروع کرد، اما در نهایت راننده جریمه نشد. این به این دلیل اتفاق افتاد که سیستم نظارتی شروع نادرست نوریس را تشخیص نداد.از این پس، ناظران مسابقه حق دارندرانندگان را برای شروع خیلی زود و بدون تایید فنی جریمه کنند.

دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

 قانون دوم، به دلیل وضعیت تمرین آزاد در طول مسابقات گرندپری ژاپن معرفی شد. پیش از یکی از تمرینات، بارندگی شدید آغاز شد که در نتیجه اکثر تیم‌ها برای صرفه‌جویی در لاستیک‌ها، رانندگان خود را به پیست نبردند. طبق قوانین جدید، تیم‌هایی که به دلیل چنین شرایطی تمرین را از دست ندهند، در همان روز یک ست لاستیک میانی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  •  تلاش ۷۰ گروه امدادی برای رفع آبگرفتگی بارندگی ها
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • حل مشکل املای دانش‌آموزان با طرح بازی و ورزش معلم سمنانی
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب