Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:03:59 GMT

واگذاری مدیریت شیرخوارگاه‌ها به بخش غیردولتی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۹۶۶۱

واگذاری مدیریت شیرخوارگاه‌ها به بخش غیردولتی

به گزارش خبرنگار ایرنا، حبیب‌الله مسعودی فرید روز دوشنبه در فایل صوتی خاطرنشان کرد: ۶۸۰ مرکز نگهداری شبانه‌روزی کودکان و نوجوانان در کشور فعالیت دارد که بیش از ۶۴۰ مرکز از سوی بخش غیردولتی و خیریه ها مدیریت می‌شود و آنها جزو شرکای ما هستند.

وی با بیان اینکه بهزیستی به عنوان نهاد سیاست‌گذار بر روند اجرای کار نظارت می‌کند، افزود: اگر خیریه‌هایی تمایل دارند در عرصه این خدمات ورود کنند، بهزیستی تسهیل‌گری لازم را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: مدیریت مراکز سنین بالای سه سال  را در قالب ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، واگذار کرده بودیم و موضوع واگذاری مدیریت شیرخوارگاه‌ها نیز به خیریه‌های دارای صلاحیت مطرح شد که در تمام استان ها فرآیندها انجام شده و فراخوان ها اعلام شد و مصاحبه با موسسات داوطلب را در ستاد کشوری مدیریت کردیم که البته به دلیل کرونا، مصاحبه‌ها به صورت مجازی برگزار شد.

معاون بهزیستی گفت: با توجه به شاخص‌ها بهترین‌ها را پیشنهاد کردیم تا شیرخوارگاه ها به آنها واگذار شود. با مدیرعامل موسسه مصاحبه انجام دادیم و این فرآیند رو به اتمام است.

مسعودی فرید یادآور شد: استفاده از ظرفیت خیریه‌های واجد صلاحیت در سال ۹۹ آغاز شد و امسال عملیاتی خواهد شد تا از توان خیرین به طور مناسب استفاده کنیم.

ادامه دارد...

برچسب‌ها شیرخوارگاه حبیب‌ الله مسعودی فرید سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیرخوارگاه سازمان بهزیستی کشور شیرخوارگاه سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور خیریه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد