Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@09:32:56 GMT

بازیگر فوق لیسانسه ها : با وحشت سریال بازی می‌کنم!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۹۷۴۴

بازیگر فوق لیسانسه ها : با وحشت سریال بازی می‌کنم!

عزت‌الله مهرآوران معتقد است تئاتر کار کردن در شرایط کرونایی بسیار سخت شده و هنرمندان تئاتر در وضعیت دردناکی به سر می‌برند و اکثر بیکار هستند.

عزت‌الله مهرآوران از چهره‌های با سابقه نمایشنامه‌نویسی، بازیگر و کارگردان تئاتر است که طی سال‌های متمادی فعالیت خود در این عرصه آثار متعددی از جمله «مال کنون»، «هنرپیشه هملت»، «مکبث روئین تن»، «تقدیر نفرین شده لیدی مکبث»، «خطر مجسمه عبید جدی است»، «ژولیت مجنون»، «رکاب» و «تخت و الماس» را در کارنامه نویسندگی، بازیگری و کارگردانی خود به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرآوران مدت‌هاست که قصد کارگردانی و به صحنه بردن نمایشی جدید را دارد که متأسفانه به دلیل شرایط کرونایی ایجاد شده، این امر برایش میسر نشده و بیشتر در پروژه‌های تصویری به ایفای نقش می‌پردازد.

عزت الله مهرآوران درباره برنامه‌ریزی خود برای اجرای اثری نمایشی گفت: دلم می‌خواهد که اثری را روی صحنه ببرم ولی نمی‌شود زیرا در حال حاضر کار تئاتر کردن نه به نفع خود هنرمند و گروه است و نه به نفع مخاطب.

وی متذکر شد: هیچ امکانی در تئاتر وجود ندارد که بتوان در پناه آن به اجرای یک اثر نمایشی پرداخت. در چنین شرایطی که کرونا به وجود آورده، گروه‌هایی که قصد اجرا در سالن‌های خصوصی را داشته باشند باید حداقل برای هر اجرا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان هزینه سالن بپردازند که وضعیت را برای گروه‌ها سخت‌تر می‌کند.

مصیبت های بازیگر فوق لیسانسه ها ، از اجاره‌نشینی تا سکته چشم

این هنرمند تئاتر معتقد است اداره کل هنرهای نمایشی در شرایط سخت کنونی می‌تواند با گروه‌های تئاتری قراردادی منعقد کند که بر اساس آن دستمزدی برای عوامل و بازیگران گروه‌ها در نظر گرفته شود و تضمینی مالی ارائه دهد تا گروه‌ها حداقل با دغدغه کمتری به تولید و اجرای تئاتر در این شرایط بپردازند.

مهرآوران با بیان اینکه در شرایط کنونی تأمین هزینه‌های تولید و اجرای یک اثر نمایشی توسط گروه بسیار ساخت و دردناک است، تأکید کرد: متأسفانه اکثر تئاتری‌ها در حال حاضر بیکار هستند و در شرایط سخت و دردناکی به سر می‌برند.

بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی چون «لیسانسه‌ها»، «فوق لیسانسه‌ها» و سریال خانگی «می‌خواهم زنده بمانم» درباره وضعیتی که کرونا برای ایفای نقش بازیگران در مجموعه‌های تصویری رقم زده هم تصریح کرد: با وحشت جلوی دوربین فیلمبرداری می‌رویم زیرا به دلیل داشتن گریم نباید از ماسک استفاده کنیم.

بازیگر «لیسانسه‌ها» در پایان سخنان خود گفت: ویروس کرونا وارد زندگی ما شد و هنوز هیچکس نتوانسته تدبیری برای آن بیاندیشد./مهر

بیشتر بخوانید

عزت الله مهرآوران: طنز جدی بازی می‌کنم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عزت الله مهرآوران لیسانسه ها گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد